středa 19. září 2012

Jídelníček 18.9 2012+ Poděkování

Pěkný ráno.
Moc s omlouvám, ale včera jsem se na počítač skoro vůbec nedostala.
Přijela k nám teta, kterou jsem dlouho neviděla, pak jsem cvičila a pádila za milým ♥.
Po snídani mám trochu času, už jsem se učila, tak sem musím doplnit to, co jsem zameškala, jste moje závislost! Potřebuji podporu a vy jste zlatíí! :)
A co? no mám doma konečně fotky z chorvatska, jupí je! :)

Co jsem měla dobrého?
Sn. Ovesné vločky + nektarinka +čoko 74%
Sv. 2 toasty se sýrem 30%
Sv. Jablečný koláč vonící po skořici ( viz recepty)
V. celozrnná bábovička ( no joo, neodolala jsem, ale byla zdravá! :D)
V2. kousek ryby přírodně

Pohyb:
Chůze 5 km
Běh 20 minut
Výběh 20 schodů x 15
Posilování bříška 10 minut


Ochutnávka mé dovolené ♥



1 komentář:

  1. Jsme spolu rok a 4 měsíce. :D Ale vídáme se málo, protože bydlíme daleko. Jednou jsem od něj měla pár slunečnicových semínek a pak jednou jsem si vzala sousto zeleninového salátu... :D

    Mmm, celozrnná bábovička. :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))