středa 19. září 2012

Jídelníček 19.9 2012



Pěkný večer!:)
Co zrovna děláte? V televizi je Gympl, koukáte se?;)
Omlouvám se, že jsem nenapsala dříve, ale nebyl čas.Prostě taková honička! :)
Ve škole fajn, po škole fajn a večer, taky fajn! :D Popsáno jednoduše. Ale přece jen bych se chtěla něčím pochlubit. Koupila jsem si nový křupky (viz foto) a ochutnala jsem zelený vanilkový čaj, no lahoda to byla! :)
Mimo to už se strašně těším na to, až mi dojdou holínky a já v tomto deštivém počasí budu trajdat! :)
Moribundus se mě drží nadále a nevím, zda se pustí. Dostalo se mi to do plic a jen doufám, že se to přežene. K doktorce nepůjdu, meškala bych a cvičit bych také nepřestala, jsem paličák!:D

A co jsem dnes papala?

Sn. Kukuřičná kaše + banán + nektarinka + řeský jogurt
Sv. Musli z Mixitu + řecký jogurt
Sv. Toasty se sýrem a šunkou fitness + pórek
O. Vařené brambory + květák (jen uvařené)
Sv. Juice 250 ředěný vodou
V. Tmavá bageta s nivou


Pohyb:
Chůze 5 km
3 x 100 Calories workout
10 minut posilování břicho
Lítání po schodech
 

řecký jogurt

Kukuřičná kaše

toasty

4 komentáře:

  1. Mńam, vypadá to úžasně. :)Jídelníček krásně nakombinovaný a botičky ti závidím, vypadají úžasně. Mám stejného vzoru kabelku, takže mi je můžeš podarovat. Haha. :D :D

    Jsem ráda, že v tom přehnaném uklízení nejsem sama. Ale prostě když je vše čisté a na svém místě,je to tak krááásné. :D Někteří to hold nechápou! Ty tvarůžky kupuji normální olomoucké, seženeš je normálně v potravinách. Buď jako kolečka nebo věnečky.:)

    Jo a přidala jsem si tě mezi oblíbené, snad neva.:*

    OdpovědětVymazat
  2. To s tou posteľou vôbec nie je zlý nápad! :D Ďakujem....
    A smiem sa opýtať ktorý 100 calories workout robíš? Lebo ja som to ešte nikdy neskušala, a je ich mnoho, neviem si vybrať :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec mi to nebude vadit.. je to vážně skvělý nápad, takže se do toho klidně pust:)

    ..gympl mě nějak nezaujal, základka na primě je lepší :D Ty botičky jsou krásné a zelený vanilkový čaj? Tak to jsem ještě neslyšela. Ale protože zelené čaje miluju musím to vyzkoušet..díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, ty máš můj toustovač! :D Mňam, mám chuť na toustíky. :))

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))