čtvrtek 20. září 2012

Jídelníček 20.9 2012

Pěkný, ospalý, večer! :)
Také je u vás taková zima? ráno u nás skoro 4 stupně, teď 6 stupňů, to je podzim? Ne to je zima!!
Nemám ráda zimu, chci teplo. chci zpátky do Chorvatska kde v noci bylo 30 stupňů a ve dne ve stínu i přes 40! :(( Jsem takový Letní medvídek! Hi!:D
 Máte to také tak, nebo máte radši zimu?:)

Dneska jsem si udělala "relaxační večer". Ve 3 jsem dojela ze školy, pak spěchala na doučování malé Aničky, které odpadlo a vynahradím si ho zítra. Šla jsem domů, naobědvala jsem se, zacvičila si, udělala pár tabulek, uvidíte jaké a nevěděla co dál s načitým dnem. Tak jsem si zalehla pod peřinu, vzala na sebe kočičku a spolu jsem usnuly! :)) Paráda, a proto je večer -Ospalý! Cvičení jsem dnes zanedbala, ale i tak jsem něco málo cvičila! :)

Co jsem měla dobrého?

Sn. Ovesná kaše + čoko 74% + nektarinka
Sv. 2 toasty + šunka+ pórek
Sv. mrkvový salát s citronem
O. Čočka + volské oko + toastový chléb + kyselá okurka
V. Jogurt + jablečná domácí přesnídávka
V2. honila mne mlsná tak 1 čtvereček hořké 74% čokolády

Pohyb:
Rychlá chůze 4 km
100 Workout + 100 Calories workout


Má šunka

kašička

čočka s toastem

Jogurt s přesnídávkou

2 komentáře:

  1. Zkoušela jsi někdy červenou čočku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú šunku si kupujem tiež (: Ale kuracia mi chutí viac...
    A ja mám rada jeseň..al takú pravú jeseň! Čiže ešte slnko, farebné stromy a jesenný vetrík (:

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))