pondělí 24. září 2012

Jídelníček 24.9 2012


 
Pěkný večer.
Ani nevím, jak dnes začít. Sotva jsem se probudila, už je najednou večer a jdu ulehat ke spánku kéž by zimnímu.. Probudila jsem se v 5.00, nasnídala jsem se , oblékla jsem se a hned jsem blogovala. O víkendu jsem to nestíhala, tak si to dnes vynahrazuji! :))
asi za 2 hodiny jsem vyrazila do školy. Měli jsme zrovna 6 hodin a ani nevím jak, zazvonilo na první hodinu a už jsem končili! Opravdu, utíká to jako voda! Doma jsem moc času také neměla. Dojela jsem, najedla jsem se, udělala jsem si štrúdl, zacvičila jsem si a pak jsem šla k babičce s dědečkem. Najednou bylo 7 hodin a já seděla doma nad večeří! 
Také vám to dnes tak uteklo? :)


A co jsem papala?
Sn. Musli s bílým jogurtem
Sv. Jogurt + hruška+ banán
Sv. Mozzarela + rajče+ bazalka
O. Špagety ( zdravé, dodám recept! :) )
V. Tvaroh + domácí chléb + kousínek štrúdlu

Foto dodám ráno, teď se mi nechce hledat foťák a zdržovat se s tím.
Ještě mě čeká učení se Němčiny, jak já ji nesnáším :/

Pohyb:
100 workout
100 calories workout x 3
Chůze 5 km
+ kliky

edit 25.9 16:20


mozzarela s rajčatem a bazalkou

1 komentář:

  1. Poslední dobou mi přijde, že všechno letí hrozně rychle.. máš ráno, najednou je večer.. pondělí a hned zas pátek.. pátek a hned zas neděle.. září a už skoro říjen.. je to prostě mazec. :)

    Těším se na recept na zdravé špagety! :) Jinak díky za podporu, nespřátelíš?:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))