úterý 25. září 2012

Jídelníček 25.9 2012

Pěkný konečně slunečný a teplý den! Jooo! ♥
Jak se dneska máte? Jak využíváte krásného podzimního dne?:) Já jsem dnes po dlouhé době šla ven jenom v krátkém rukávu, jaký to byl krásný pocit, to asi sami po dnešku víte !
Dneska jsem měla "písemkový den". Né, že bych písemky nesnášela a tak, když o nich vím, tak se naučím na jedničky. Ale dneska? Místo slovíček z 11. lekce jsem se naučila 12! Já debil! Poté jsem si ve škole nechala v Pondělí sešit do konverzace a tudíž jsem se nemohla naučit a co? No samozřejmě mě vytasila. Já nejsem flákač, ale poslední dobou jsem vytížena jídlem, cvičením a na školu mám času minimálně. ;)
Asi jste vy, milí studenti, na tom stejně jako já, hi! :D

A co jsem dneska měla dobrého na to jídlo?:-)
Sn. jogurt + povidla
Sv. Štrúdl domácí
Sv. 1 toast s pórkem, sýrem a fitness šunkou
O. Těstoviny + jogurtu + mák
V. Vejce s porkem, šunkou a sýrem

Pohyb: 
chůze 6 km
běh 15 minut
        workout 100 calories
        dámské kliky
       skoky přes švihadlo
štrůdl

Snídaně

toast

Těstoviny s mákem a jogurtem


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))