čtvrtek 27. září 2012

Jídelníček 26.9 2012

Pěkný ráno.U nás na obloze jsou krásné červánky, ptáčci zpívají. No kdyby nebyl podzim, myslím si, že přichází léto! :-) Dneska je i celkem teplo 13 stupňů takhle po ránu se jen tak nevidí!
 Asi se divíte, proč jsem tak brzy na PC. No jo, když každý ráno vylezu z pelechu v 5, tak mám krásný dvě hodinky na něco pro sebe! :) Dneska, i jako jiné dny to je blog a blogy Vaše! :-)

Včera večer jsem neměla vůbec čas. Tak se omlouvám, že jsem nepřispěla jídelníčkem. Ale to Nyní napravuji. Dost jsem experimentovala, neměla jsem chuť na nic klasického, tak jsem si uvařila ty věci, které jsem ještě nezkoušela a tak mi padly do "chutě", že je budu vařit mnohem častěji! :)



A tak jdeme se na to kouknou!
Sn. Rýžová kaše
* moje 1. rýžová kaše, byla moc dobrá, ale hned z prva jsem plotýnce ohulila, tak se mi trošičku připekla, hi! :D
Sv. Hruška + nektarinka + medové pukance
Sv. 2 toasty + sýr+ šunka + pórek
O. Cottage lívance r rybízovým přelivem (recept Zde!)
* strašně moc mě nadchly a hodlám pokračovat s dalšími pokusy! :)
V. Lečo + bramboráček + chléb toastový (dám recept, eňo ňuňo! ♥)

Pohyb:
3* 100 calories workout
6 km chůze
400 přeskoků přes švihadlo

5 komentářů:

  1. Teším sa na recepty!!!! (:
    A ten obed vyzerá skvele, škoda že nemáme toastovač :( ...A to sa ti chce vstávať o 5??? Teda :D :D :D Ja by som musela ísť spať o 9 aby som tak vstala....

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, 100kcal workout je fakt oblíbenej:) asi bych ho mohla taky začít provozovat, jestli není fejk, že při něm spálíme celých 100kcal!:D jídelníček je pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  3. vlasy mám takový. červenozrzavý?:D barvím se na červeno, ale vymejvací barvu a mám oranžový pruh na menší straně patky:D doufám, že sem aspoň trošku srozumitelná:D:D a vůbec se to k sobě nehodí, vím:/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem taky vyzkoušela těch 100 calories workout a musím říct, že je to pěkná makačka. Bolelo mě celé tělo! :D ,ale určitě to zase někdy zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tohle mám taky ráda, když ráno vstanu hodně brzy a mám klid a čas na cokoliv si umanu :-) Horší je, že už pár týdnů jsem se k tomu vstávání nedokopala :-D Ale inspirovala jsi mě a nejspíš to napravím ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))