středa 5. září 2012

Jídelníček 5.9 2012

Ahoj, ahoj! :)
Tak Vás dneska zdravím a přispívám! Doháním celý dnešek! Dneska jsem celkem nestíhala. Ráno jsem se probudila v 6.00. Udělala jsem si snídani, teď bych bez ni NEEXISTOVALA!! Ňuchňala jsem se s naší kočičkou, je to zlato a trochu se zkulturnila. Ve škole to bylo dobrý, moc se neučíme, to až zítra a nebo další týden.
Moc jsem si rozmýšlela, zda dnes cvičit, ale nejsem přeci lajdák ne? :D
I přes nedostatek času jsem to zvládla! I když jsem ve 3 přijela ze školy, pak si asi půl hodinky chystala svačinu, no to je moc půl hodiny! :D Pak jsem ji asi 10 minut jedla a najednou byli 4 hodiny. Ouha!
Dala jsem si 6 six pack a byla jsem hned šťastnější! :)

A teď k jídelníčku:
Sn. Ovesná kaše + banán + hořká 74% čokoláda
Sv. 1 jablko
O. Robi nudličky + dušená mrkev
Sv. Mrkvový salát
V. Domácí tvaroh
(foto dodám zítra)

A co vy, jak jste se měli? :)

2 komentáře:

  1. Ahoj Koouky :)
    Tohle snad musím ukázat svýmu chlapovi, protože když já používám slovo ňuchňat, tak se mi směje a že prej to nikdo jinej nepoužívá, že je to jen moje slovo :-D Tak mu musím dát důkaz, že to slovo opravdu existuje :-D :-D
    Jídelníček máš ukázkový ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Existuje! :D Ale porpavdě, když to řeknu doma nebo ve škole, tak se mi taky smějí! :D NEvím, nejsou na to zvyklý?! Ale já mám takový slova ráda! ;D
      Děkuji! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))