pátek 7. září 2012

Jídelníček 6.9 2012

Hola, hola! Škola voláá přátelé!
Včerejší den byl krušný. Hned po škole, ve 4 hodiny, jsem jeli na okruh do Vyskového Mýta. Tam se nám přihodila menší věc, havárie. Domů jsem přijela kousek před 22.00! Tudíž se omlouvám, za moje nešvary co se v jídelníčku týče, nebylo to takto plánované, to vůbec, nepočítala jsem s tím.

A teď k jídelníčku!

Sn. Jáhlová kaše + hořká 74% čokoláda + 1/2 banánu
Sv. 1 hruška
O. Těstovinový salát + červená řepa+ šmakoun+ okurka (mistička)
Sv. ve 4 hodiny:  6 lžiček rýžové kaše :( Doma jsem uzobla! :(( )
V. v 7 hodin: pár "kousanců" bagety s rajčaty, mozzarelou, bazalkou a bazalkovým dipem



Jáhlová kaše

těstovinový salát


Jojo, je to slabota, ale opravdu nebylo nic jiného, na benzině se toho moc sehnat nedá! :/ Tak ale dnešek bude opět ukázkový, protože se nikam nechystám! :D

Tak čágo-bélo šílenci! :))

1 komentář:

  1. No tak skúsim si kúpiť ten chróm dnes, som ho videla v DM drogerii už dávnejšie :)
    A jedálniček máš super, hlavne tie tvoje raňajky vyzerajú skvele! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))