pátek 7. září 2012

Jídelníček 7.9 2012

Ahoj slečny! :)
Jak jste se dneska měli? Je pátek, začíná leháro zase na dva dny, tak máte plány? Jedete někam na výlet?
Já jsem ráda, že se dneska můžu pořádně prospat, moc jsem toho nenaspala, tak to doženu. Na rozdíl od jiných dnů, dnes jsem stíhala se vším všudy. Jindy si nestíhám ani chystat jídlo!
Ale teď k jídelníčku! :)



Sn. jáhlová kaše + 1/2 hrušky
Sv. Jogurt+ skořice+ malé jablko +1/2 hrušky
Sv. Tvaroh (bez cukru)+ hořké kakao - Vůbec mi to nechutnalo, tak jsem to snědla s odporem. Tvaroh byl hořký a bez chuti, děs, už si to takto neochutím! :D
O. 2 vařené brambory - malé + lžíce zakysané smetany
V. 1 vejce + šmakoun + červená řepa
V2. Hruška- Měla jsem strašnou chuť na něco sladkého a abych nezhřešila, dala jsem si hrušku místo nějaké tyčinky! :)

Pohyb:
30 minut běhu
6 km chůze
200 x schody

Hnusný tvaroh! :D

šmakoun+ červená řepa+ vejce

Jáhlová kaše

2 komentáře:

  1. Musíš si ten tvaroh aj osladiť, ja tak jedávam takmer každý deň tvaroh, kakao a stévia a je to mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu medu by ten tvaroh zachránilo, také jsem jednou takhle trpěla. :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))