neděle 9. září 2012

Jídelníček 8.9 2012

Dobré a slunečné ráno! :-)
Po dlouhé době bude teploučko, myslím si. Včera to taky nebylo špatný, ale ani nejlepší. Neměla jsem včera čas sem napsat, i když je víkend, nebyla jsem celou sobotu doma. Tak to napravuji dnes! :)) (Je to paradox, když chodím do školy, mám míň času, ale přispívat stíhám, ale o víkendu, kdy je volno?:D)

Celý dopoledne jsem byla u babičky, tak jsem to se stravou moc nehrotila, dala jsem si u nich po troškách, nepřecpala se, jak jsem to mívala ve zvyku! :D Dopolední sváču nemám proto, protože jsem se proloupla z pelechu až v půl 10, tak bych toho za dopoledne snědla mnoho naráz! ;)
Pohyb:
Odpoledne jsem kolem 2 přišla domů a šla jsem běhat (cca 30 minut kopec-rovina-kopec..), doběhla jsem za přítelem a pomáhala mu 4 hodiny brousit díly na veterána (posilujete u toho ohromným způsobem ruce, břicho a zádová svalstva), takže pohybu až až! :)

Teď k jídelníčku:
Sn. 2 pohankové buchty s mrkví
O. Špagety s rozmixovanými rajčaty + sojové maso
Sv. Domácí jahodová zmrzlina
V. Grilovaný brambor


Ps. Máte tip na "obědy do školy" co si mohu vzít do krabičky, prosím? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))