pondělí 10. září 2012

Jídelníček 9.10 2012


Rybičká

Hezký podvečer. 
Včera jsem neměla moc času, jako každý víkend, tak to napravuji teď, celkem už pozdě, ale přeci! ;)
Neděli, jako každou jezdíme na výlety, i tuto jsem jeli. Byli jsem se podívat na motorkách ve Velké Bíteši na pouť. No jo, ta velká, třeba Matějská to není. Ale i tak se tam bylo na co koukat!
Pohybu nebylo málo, celý den jsme chodili.
A víte co jsem dělala skoro poprvé? Rybařila jsem! Jsem z toho nadšená. Nejsem, že jsem chytla rybu, ale chytla jsem největší rybu!! Přítele a kamaráda jsem zahanbila, ženská je "přechytla" :D (To víte, že se pochlubím i fotkou! :D)


A teď k Jídelníčku:
Sn.  Vločková kaše + bluma+ nektarinka+74% hořká čokoláda
Sv. Nektarinka
O. Bramborový speciál ( dodám recept!)
Sv.  Pohanková buchta s mrkví
V. 200 g domáčí okurky + 100g domácích rajčat + grilované kuřecí maso

Pohyb:
Rybaření
Chůze 5 km
Ranní svižnější procházka

Bramborový speciál
Vločková kaše

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))