pondělí 24. září 2012

Kam to spěje?

Pěkné ráno. Dnes jsem měla budíček v 5 hodin, co? Hrůůza ! :-/ Ale povinnost je povinnost! 
Musím si udělat snídaní, kouknout se na PC jaké je počasí, suplování a pak kouknu na Vás, milé slečinky! :))
Pročítala jsem i ostatní blogy, které nemám v NEJ a na co jsem přišla? Světe div se!!


Na mnoha blozích čtu jídelníčky slečen, který se snaží zhubnout. Jo, je to sice pěkný, když se sebou chtějí něco dělat. Ale tak, jak jsem to četla rozhodně ne!!! Mám chuť jim napsat a vyfackovat je zároveň!

No uznejte je toto možný? dám ukázkový jídelníček:
Sn. pomerančová šťáva
O.Zelené jablko
V.okurka

No kde to jsme. V jídelníčku nejen chybí bílkoviny, je nevyvážený a hlavně, při výdeji tento jídelníček stačí na pokrytí ani ne 1/4 dne! O můj bože! Četla jsem si i komentáře a to bylo samé " Jé, to je krásné, také chci takto jíst, jak to zvládáš?"
Holky, prosím Vás, neblbněte! Copak Vás baví jíst jen zeleninu, občas si dáte nějaký to ovoce? Co takhle pročíst pár SPRÁVNÝCH blogů a motivovat se tam? Zdraví máte jen jedno a pokud hodláte jíst tímto způsobem, dlouho ho mít nebudete ( Vím o čem mluvím, do teď nemám žádnou imunitu, psychicky toho moc nenesu- různé řeči a tak..)

Neberte to z mé strany jako - Buzeraci-. Myslím to s Vámi dobře a myslím, že mi holky dají za pravdu, že takto sice zhubnete ale bude to mít následný Jo-Jo efekt!
Pac a pusu K.♥

6 komentářů:

  1. Taky mě až někdy přechází zrak co ty slečny jedí a co mají za vrozy

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, tak málo jíst jr hloupost :)
    A v tanečních se mám skvělě, je to sranda :D
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle nikdy nepochopím! Tak málo jíst to je hrůza!
    ..a jinak děkuji:) Máš pravdu nový týden=nový začátek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takováto děvčata až příliš hazardují se svým zdravím. Nevím, co k tomu řící, snad je jen politovat a doufat, že jednoho dne pochopí, jakou hloupost dělají. Dnes si do toho totiž nenechají mluvit!

    Obrázky typu viz nahoře, by měli úplně stáhnout z internetu, jen těm chudinkám motají hlavu!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som tak nedokázala jesť, milujem jogurty tvarohy, krehké plátky, zeleninu, ovocie a celozrnné pečivo....Kedysi som taka si mesiac fungovala, a teda, necítila som sa najlepšie ti poviem..už nikdy viac...!
    A ja som už videla aj taký blog že:
    R:ciga
    D:ciga
    O:bujon
    D:ciga
    V:cola light
    Ja by som to nenazývala jedálničkom....

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))