úterý 4. září 2012

Kuskus s červenou řepou, zeleninou a sojovým masem

Dnes jsem měla na oběd výbornou věc. Nejen že byl můj oběd zdravý, ale taky dost jednoduchý. Máte ho během chvíle a to se u obědu, hodí! (Já upřednostňuji rychlá jídla, protože si je chystám den předem do krabiček). Vařím si jen pro sebe, tak se nedivte malému množství surovin. 
Jdeme na TO!




Co budeme potřebovat?
3 lžíce kuskusu (nevařeného)
řepu- vařenou na kostičky
zeleninu- použila jsem benátskou směs( hrášek, kukuřice, paprika)
sojové maso- já měla 4 plátky
nějaké to koření


Postup:
Kuskus chvilku povaříme ve vodě, dokud nevsaje vodu. Poté odstavíme a necháme vychladnout. Mezitím si ve vodě uvaříme, u mě mraženou zeleninu(pokud máte čerstvou jen ji nakrájejte), zeleninu. Scedíme a přidáme ke kuskusu. Do kastrůlku s vodou dáme sojové maso, koření - sůl, pepř, aby mělo maso chuť a vaříme do změknutí. Mezitím do vychladlého kuskusu přidáme řepu a zeleninu. Maso vytáhneme z vody, vymačkáme z něj přebytečnou vodu a nakrájíme na menší kostičky. Přimícháme ke kuskusu. Můžete dokořenit podle své chuti.
Dobrou chuť!

1 komentář:

Každému odpovím, prosím o strpení! :))