čtvrtek 20. září 2012

Mám je, jo! ♥

I když se to trochu liší od tématu blogu, musím se Vám pochlubit. Už delší dobu chci holínky, na takové to běžné nošení do školy , do deště apod.

A co se nestalo? Dnes mi konečně došly! Těšila jsem se na ně jak babča na důchod a konečně je mám, mám z nich takovou radost, až to pěkný není! Tady jsou! :)



Nemám ještě foto, tak ho mám od prodávajícího, ale co na ně říkáte? :)
Už dnes se na mě lidi koukali jako na blázna. Můj styl oblékání je někdy poněkud.. jiný. Dnes jsem měla zimní vestu, véélký šátek kolem krku, retro botky a ? Srdíčkový brýle! Jo miluji je! ♥ Mě se líbí a ostatní jen "čumí" hi! :D

Máte v šatníků také nějaký extra kousek? :)


15 komentářů:

  1. Tak tomuhle trendu jsem ještě nepodlehla a ani se to nestane. Moc by se to ke mně nehodilo. :)
    Ale líbí se mi to. Na ostatních. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle vypadají úžasně. :) Jsou takové krásné - dívčí, ta růžová je úžasná. Mám také jedny. Růžovo-černo-šedé a barvy jsou kombinované do tygrovaného vzoru.:) Chtěla jsem k nim sehnat i deštník, ale bohužel, tak mám je růžový.:))

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě k tomu tvojemu komentáři u mě na blogu. Děkuji moc za podporu. Nevím, co bych bez vás slečen z blogu dělala. Doma to říci nemůžu - to by bylo. I když jsem plnoletá už nějaký ten pátek, ale mamka by mě hned hnala k doktorovi! Což mi příjde zatím moc urychlené! Váhu si určitě budu hlídat víc, asi ob den, jak sama doporučuješ. Snad to bude všechno v pohodě. :(

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi odvážná :))
    Já mám gumáky s jahodkama :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja si plánujem si niečo také kúpiť, najlepšia jesenná obuv! :D
    Inak, pekne si si zmenila blog (:

    OdpovědětVymazat
  6. Červenou čočku jsem měla dnes poprvé ještě s kuskusem a zeleninou - mňam. :)
    Když jsem si připravovala (na kapce oleje se osmahne cibulka, přidá se propláchnutá čočka a pak se to zalije vodou a asi 10minut vaří), tak hrozně hezky voněla, dala by se jíst jenom takhle, ale nevím, co potom k ní. :/ Je moc dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. svaly budovat nechci-spíš jen kvůli tomu abych líp spalovala-takže trochu chci:D
    taky sem si říkala že jedno vajíčko jako bílkovina je docela málo:DD
    jenže já už sem nevěděla kam do svýho přecpanýho jídelníčku šoupnout ještě nějakou bílkovinu:D to vynahradim snad někdy jindy:D

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo, taky jsem si toho všimla. Asi to budu muset dát nějak jasně najevo - billboardy a tak. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou skvělé! Taky bych jedny chtěla, ale jsem ten typ, který se bojí, že se na něj budou lidi divně dívat...možná si je i tak jednoho dne pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nát se ničeho nemusíš! :-)
      Lidi závidí! :D

      Vymazat
  10. Ty jsou roztomilé. :)
    Já na sebe dost upozorňuji vlasy, takže si takovéhle "maškary" nekoupím. :D Ale je to zajímavý

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední dobou tohle hodně letí a jsou moc pěkné, i když já bych si je asi nekoupila.. na toto moc nejsem:) A nějaký extra kousek v šatníku? hmm..přemýšlím, ale nic mě nenapadá, měla bych si něco pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  12. Sú krásne a ďakujem za pochvalu blogu!
    Mne sa páči, pokiaľ majú ľudia svoj vlastný štýl obliekania. Ja mám taký klasický-jeansy a tričká, ale pokiaľ niekto vyčniva z radu, je to super!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))