pondělí 3. září 2012

Mé nynější cíle!

 
zdroj: http://www.shave.cz/novorocni-predsevzeti-nebudte-smesni-761/

Ahoj, začal nový školní rok a nový životní styl. Možná si říkáte, že na to nemám, ukončila jsem to jednou a ukončím to zase! Ale ne, nevzdám to! Když jsem nestihla být šik a fit na tuto "sezonu", tak to stihnu tuto! Chci to změnit a ZMĚNÍM TO!
 Tak a teď k k mým cílům a očekávání:
1.  Uberu na centimetrech( váha je věc druhá)
2. Budu o sebe více pečovat (Vlasy, obličej,..)
3. Budu  se snažit sportovat každý den
4. Sporty budu obměňovat (Né jen jeden)
5. Naučím se jíst papriku :D
6. Pracovat na six pack! (Vím, že tam je, ale nejde vidět díky mé tukové zásobě, VÍÍM TO!)
7. Být méně rozčílená :D chci být kliďas, bože prosíím! :D
8. Více se starat o Vilíčka ( zajíček)
9. Přispívat denně! :-)

Tak držte mi palce a prosím Ty, kteří sem přestali přes moji neaktivitu chodit, aby mě dali ještě šanci v tom, dokázat jim, že na to mám! :-)

4 komentáře:

  1. Vítej zpátky Koouky, držím ti palce:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu, budu ji potřebovat! :-)

      Vymazat
  2. Jeej teším sa že budeš opäť prispievať, už dlhšie som sledovala tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, budu se snažit aby blog byl co k čemu! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))