úterý 4. září 2012

Mrkvová pomazánka

Ahoj, jak jsem zmiňovala už v jídelníčku, zalíbila jsem si mrkvovou pomazánku, budu zkoušet více a více teď! :) Proto bych se s vámi chtěla podělit, většina ji už  znáte, nebo má podobný, jiný recept, ale já mám ráda tuto variantu. Dala jsem do ní co dům dal! :)
Tak a jdeme na TO!


Co budeme potřebovat?
1 menší mrkev
 tvrdý sýr ( podle libosti)
1 lžíci zakysané smetany
5 lžic bílého jogurtu
1 kostička měkkého sýru ( použila jsem s nízkým obsahem tuku, z penny )
špetka pepře



Postup:
Mrkev nastrouháme na jemném struhadle. Přistrouháme i tvrdý sýr. Promícháme a přidáme zakysanou smetanu, bílý jogurt, měkký sýr a špetku soli. Spojíme v lepivou hmotu. Podáváme, třeba jako já, s celozrnnou bagetkou!
Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))