úterý 25. září 2012

Můj nákupní košíček

Milé dámy.
Dneska jsem byla u nás ve městě ve zdravěnce a penny. Nemohla jsem odolat několika potravinám, ale jen jednu jsem chtěla strašně dlouho sehnat a mám ji! :)

Celkově nakupování ve Zdravěnce mám ráda. Je tam takového výběru, mohla bych tam strávit klidně hodiny než bych si vše pročetla a ještě více času by mi trvalo, než bych vše ozkoušela. Ale? to se chystám také udělat, postupně, pomalu, ale přece! :)



Co jsem dala dnes do mého " košíčku"? 

* celozrnná mouka
* celozrnné těstoviny
* rýžové vločky ( Jo to jsou ONY! Ty jsem chtěla a hned zítra je mám na snídani, juhůůů ♥)
* olivový olej ( je z penny)
*medové pukance- Jak já je miluji, hi! :D

A v pozadí naše číča Náťa! Ta se prostě vecpe všude, i když si fotím obědy a snídaně, ona co? No ona tam musí být také! :D I když si čistím zuby, ona sedí v umyvadle a kouká se na mě! Ooo, jak mě štve, ale na druhou stanu ji tááák zbožňuji! :))

Ps. Máte nějakou potravinu, kterou byste mi doporučili? Vítám  vše! :))

5 komentářů:

  1. Boží nákup! Taky chodím nakupovat takové potraviny ♥ Ale stejně nejkrásnější na tom obrázku je tak kočka :D
    A je super, že jsi dneska byla běhat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, za takové tipy! Já taky právě vařím jen o víkendu, jelikož do školy to nejde, takže musím vybírat přes týden jen jídla jako je salát, kuskus, těstoviny a moc už mě ten stereotyp nebaví:D

    A na večeři si budu dělat vajíčka a cottage, mozarelu, tofu...prostě bílkoviny a zeleninku.

    Já právě nevím, jestli mám pečivo zařadit do jídelníčků. Knackebroaty si koupím, ale s tím pečivem nevím no. Možná 1-3x do týdny bych si dala hodně nízkokalorické pečivo ze zdravé výživy.
    Děkujiii ♥

    OdpovědětVymazat
  3. parádny nákup :D ja som bola dnes nadšená tak z vločiek čo som si kupila :) nechceš spriatelit? :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ja poznám aj kukuričné vločky, tie vyzerajú super ale ešte som ich nemala priznám sa :D Ja by som ti odporučila štíhle nudle od šmakouna, neviem či to poznáš, ale sú mega drahé :D Raz som ich mala nasladko, a boli super, majú iba 60kcal na 100g....

    OdpovědětVymazat
  5. Medové pukance? Tak to jsem ještě neslyšela, ale určitě chutnají úžasně! :D Musím si je taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))