neděle 23. září 2012

Můj víkend "Nahoru, dolu"

Ahoj slečny!♥
Tak se po dlouhé době ozývám. O víkendu jsem neměla čas sem vůbec jít. Byla jsem pořád někde pryč.
Otočila jsem se jen  na skok a tak to musím pěkně dohnat! :)

Opravdu se stydím za moje jídelníčky o víkendu. Tu souhrn:

V pátek jsem jedla jen dopoledne.
V sobotu jsem jedla dopoledne a večer! :(
A dnes? Oběd a večeře.
Myslím si, že je to pořád lepší, než kdybych se přejedla, takže ani tak! Nemám výčitky, to je dobré!
Nejedla jsem žádné fastfoody, byly to zdravá a domácí jídla! :)

A víte co mě nejvíce potěšilo? Dnes jsem jeli do Jihlavi na motorkách a byla tam akce " Bezpečně na Vysočině" . Byly tam super akce- zdarma. Tak jsem jich využila. Dokonce tam bylo i měření tuku. Tak jsem neváhala ani vteřinu a vrhla jsem se ke stánku VZP. Nadiktovala jsem jim tam mé informace : 172 cm, 56 kg, 17 let a už se měřilo. Vyšlo mi 17 %. Co to? Mám nízký podíl tuku v těle, potěšili mě, moooc, nevím ani jak můj pocit popsat! :) Na moji věkovou kategorii by tělo mělo mít 20-21% tuku A já mám o 3 % méně, jo! :D

Ps. V sobotu jsem se vážila a měla jsem 55,6 kg! :)

2 komentáře:

  1. Tééda 55 kilo?! to je moje vysněná váha doufám, že k ní pomaloučku dorazím :D Chtěla jsem se zeptat jestli cvičíš každý den pravidelně nebo jen když se ti chce?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Ten tuk máš naozaj skvelý (: Aj váhu máš skvelú, ide ti to pekne dole (:
    Čo sa týka jedla, ani ja v poslednej dobe ráno nie som hladná, musím sa premáhať aby som si dala aspoň jogurt na raňajky :D
    Posielam tiež pusu :*

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))