čtvrtek 6. září 2012

Nechci spatřit to čislo!!

Dobrý ráno.

Zrovna jsem dosnídala, zkulturnila se a zbyl mi čas. Tak jsem si zapnula počítač (No joo, takhle po ránu na počítači už?! to by mi šlo! :D) a rozhodla jsem  se Vám svěřit!


Už asi měsíc mám menší problém. Z váhy mám doslova strach! Ráda bych si na ní stoupla a viděla TO zatracený číslo, ale mám takový strach z toho,že jsem přibrala třeba jen o kilo! Ooo, bože. Tak ráda bych věděla, jestli za tu dobu, co budu potivě cvičit zhubnu, ale má "Fobie z Váhy" mi to nedovolí.
Hold se budu muset měřit, jinak nevím jak bych to provedla! ;D Třeba najdu odvahu jednoho krásnýho dne a na tu prokletou desku si stoupnu, a nebo ne?! Jsem na to sama zvědavá! 

Máte To někdo taky tak, jak to mám překonat? :(

1 komentář:

  1. Ja to mám stále, na váhe som nestála už asi 2 týždne, bojím sa jej ako čert svätenej vody...
    Ale je to muslím si stále lepšie, ako keď som sa vážila každý deň. Ideálne raz za týždeň, v tom istom čase....proste si stanov že napríklad každý pondelok sa budeš vážiť :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))