pondělí 3. září 2012

Pod lupou: Kukuřice

 
 Zdroj: http://www.zeny.cz/magazin/ovoce-a-zelenina/kukurice.aspx

Kdo by neznal kukuřici. Rozhodla jsem se o ní napsat z toho důvodu, že je její čas a když jsem byla jednoho krásného dne v hospodě, na stole měli zajímavý letáček s informacemi, např. k čemu slouží, čím je prospěšná apod. Do hospody výborný čtení, už i tam myslí na naše zdravý! :D


Teď k mému rozboru. Hodně lidí kukuřici odsuzuje, protože si myslí, že je to jídlo pro zvířata. No a? Mě chutná, i kdyby se kukuřicí měli živit  třeba opice! :) A čím je prospěšná? Vím to, ale neuměla bych to odborně popsat, proto použiji mou  upravenou citaci!
Účinky na organismus:
- posiluje nervy
- zvyšuj schopnost koncentrace
- posiluje mozek
- omlazuje
- zlepšuje náladu
- stimuluje růst buněk
- posiluje srdce a svaly
- zklidňuje střeva
- působí proti svalovým křečem
- posiluje imunitu
- dodává živiny pro vlasy a pleť


Tak co říkáte, samé dobré věci, ne? :) Jaký máte názor na kukuřici vy? 
Já si jí půjdu v brzké době uloupit někam na pole a bude! :D Používám ji jak do salátů, vařenou kukuřici( se solí), do polévek. Prostě, dá se použít všude! Máte recept s kukuřicí s kterým se chcete podělit? Napište mi ho! :) Přidám v brzké době také recept!

A kalorické hodnoty na 100g?
  • 96 KJ
  • 2,9 g bílkovin
  • 2 g sacharidů
  • 0,4 g tuku

 

1 komentář:

Každému odpovím, prosím o strpení! :))