čtvrtek 27. září 2012

Pod psa!

Pěkný večer. 
Asi jak už název napovídá, nebudu psát o tom, jak se mám skvěle a jak se mi dnešek líbil. Teda jo, líbil se mi, ale kolem 5 na mě padla taková večerní podzimní nálada, mdloba! Oou! Jídlo s tím má také co dočinění.
Dopoledne jsem jedla fájn, akorát jsem si na svačinu dala celozrnnou bagetu se sýrem navíc, tak tím to začalo, měla jsem výčitky i když jsem je v podstatě ani mít neměla! Že by znovu začala éra mé psychické nevyrovnanosti? Ne, nechci, už fakt ne! Pak jsem si ve škole dala z krabičky oběd- lečo. To bylo fájn. Pádila jsem na autobus a hned jsem šla doučovat angličtinu. Joo, ale tam mi teta dala do mističky vývar s nudlemi, bylo ho tak na 6 lžic se vším všudy. No jo, ale pak to zase začalo, měla jsem sto chutí to jít vyzvracet, ale... Né, nemůžu na to myslet já to zvládnu! :)

Pak jsem došla domů a ani na cvičení jsem se nezmohla. Usnula jsem jako malá a probudila jsem se teď. Dala jsem si mandarinku a je mi těžko a zle. Mám nějakej podráždenej žaludek, v poslední době bych to snesla i ve větší míře! ;)
No jooo, třeba jde na mě moribundus! :)
Konec mého kecání o ničem, jsem ráda za vaši podporu a za Vás!
Pac a pusu K. ♥

7 komentářů:

  1. Teda já jsem se dneska cítila úplně stejně asi je to tím počasím nebo já nevím. Nechtělo se mi dodržovat jídelníček a už vůbec jsem nekontrovala množství jídla. A o cvičení ani nemluvím. Prostě je to stejné jako v neděli.. Nedokázala jsem o tom napsat ani normální článek, jak je mi z toho všeho zle, tak jsem přidala pouze jídelníček.Občas bych chtěla vědět jak na to, abych to zvládla až do cíle..

    OdpovědětVymazat
  2. Žádné zvracení!:) Na podrážděný žaludek si udělej bylinkový čaj

    OdpovědětVymazat
  3. Je to asi tím počasím nebo nějakými vlnami, ale taky posledních pár dní nejsem ve své kůži. Dokonce jsem i zhřešila ve svém životním stylu. Asi je to tím obdobím podzimu a nebo tlakem ze strany školy? Těžko řící. Důležité je věřit, že bude lépe.

    Držím palečky ať vše zvládneš. :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jej zlato, vůbec se netrap.. stává se.. bude líp ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Snad ses dobře vyspala a je ti lépe. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rýdnu je to vždy fájn, ale o víkednu, jajaja!

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))