úterý 11. září 2012

Proč se chci dřít?


Procházela jsem si různé blogy, jen tak, na který jsem narazila. Po chvilce jsem se zamyslela a řekla si! Když to dokázaly ONY, tak já MUSÍM taky! Musím se víc nakopnout a prostě do toho šlápnout! ;)
Uvažovala jsem i o tom, zda to má cenu sem psát, podporu mám zde na blogu minimální a to mě mrzí! ;)

Ale pokud chci pokračovat, musím si ujasnit proč to vlastně chci! A proč?

  • Cítit se fájn a být svěží!
  • Líbit se sama sobě
  • Nestydět se sama před sebou když se svlíknu
  • Ještě víc se líbit příteli a chci, aby byl na mě pyšný
  • Chci slyšet od okolí, jak jsem zhubla a jak mi to svědči!
  • Dokázat sobě i okolí že JÁ NA TO PROSTĚ MÁM!
  • ...
Určitě mě ještě něco napadne a přidám to sem! Když to dokáží ostatní, já musím taky. Chci to dokázat a dokážu to!

Prosím o podporu!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))