úterý 4. září 2012

Robi maso

Dnes bych vám chtěla představit Robi maso. Většina z Vás na mě teď bude koukat jak na vola a ptát se, co to je! Taky jsem to neznala, do té doby, než mi toho babička nedala tucet do mrazáku.


Co to je?
Stručně řečeno, je to náhražka masa. Je tvořeno směsí rostlinných bílkovin, ale BEZ TUKU!!
Pyšní se těmito vlastnostmi:
  • má nízký obsah sacharidů
  • nízkoenergetický
  • bez tuků
  • snadno stravitelný - nenadýmá
  • obsaženy všechny důležité látky

Chuť!
Nejen že se to má jako maso chovat, má to tak prý i chutnat. Nevěřila jsem tomu, tak jsem to dnes udělala ( zítra na oběd). Ochutnala jsem jednu nudličku a to, co jsem si myslela se potvrdilo. Je to chuťově velmi dobrý, a neříkám to jen tak! Ale chuť masa? To těžko. Maso to určitě není, ale doporučuji vyzkoušet.

Příprava
Jestli znáte sojové maso, také jsem o něm psala. Tak to se musí buď namočit, nebo uvařit. Robi maso má tu výhodu, že se nemusí vařit. Je to takový polotovar, který se upravuje jako maso.
Může se:
  • grilovat
  • smažit
  • jen ohřívat
  • péct
  • a nebo za studena dát do pomazánek nebo salátů (vyzkouším)
Kalorické hodnoty

Bílkoviny
20,8g
Sacharidy
10,76g
Tuky
0,03g
Energ.hodnota
523 KJ/100g ,125kcal/100g

2 komentáře:

  1. O robi jsem už několikrát slyšela, ale ještě pořád jsem se nedokopala zkusit :-)... Ale asi i na něj brzo dojde :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moja, fotku sem nedám, lebo keď som mala 37kg tak som si žiadnu neurobila :) A teraz mám vyše 40, neviem to naisto, ale nechcem ísť už na 35 alebo na 37, tak 39 alebo 38 je môj zatial nesplnený sen....

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))