neděle 30. září 2012

Sunny day!

Ahoj slečny! :)
Moc se omlouvám za mojí neaktivitu od čtvrtka! Času jsem měla dosti, což o to, ale nebyla moc chuť psát. Dnes jsem však měla "absťáček" ! :D Jídelníčky od Pátka byly takové, makové! Nebudu je zde vypisovat celé, protože by sem se hanbou propadla jo, ale ve shrnutí takové! 


Pá:
Vybírali jsme celé dopoledne brambory a pak jsem šla ke "tcháni" na:
* guláš
* ovocný salát
* bramboru
- No jo, je to hrůůza, ale vínkendy se nepřejídám, nýbrž nevím proč, moc nejím. Na příští víkend si dám od pátku plán na celý víkend. Bude to lepší, určitě! ;)

So:
* medové pukance + jogurt
Pak jsme houbařili, jo! :D
* Kuře + rýže
Jeli jsme do Zr na motorkách na "Bezpečně na vysočině" opět!
* Cuketová buchta
* hruška

Ne.
..

A jak jste se měly vy děvčátka? :)

4 komentáře:

  1. No ja som to zas skazila cez víkend, nemá to cenu, ach ale konečne už dnes zase na intrák! Tam je to pre mňa najlepšie,...a som rada že si zase tu si mi chýbala tých pár dní... (:
    A Amanda Hendrick je veľmi slávna modelka, ale málokto ju pozná, pravda (:

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám většinou největší krizi v pátek odpoledne a večer, o víkendu jsem v pohodě, když mám nějakou práci.
    Víš, kolik jsi tím sbíráním brambor spálila kalorií? Určitě hodně. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný blog,už nějaký čas čtu tvůj blog a nyní jsem zjistila,že bydlíš 30km od ZR a já také 30km ,ale na opačnou stranu.Dasha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      Tak to jsi snad první, kdo zná tyto kraje, to mě těší! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))