pondělí 17. září 2012

Zahřátí na duši

 
Tento obrázek jsem si vypůjčila z :Tu! 

Pěkný den přeji. Dneska jsem viděla po dlouhé době holky z Anglie. Jak už název napovídá, to co mi pověděli, a nejsou sami, mě zahřálo na srdci (zahřálo by to každého)..


Začalo to už včera. Potkala jsem sestřenici a ta na mě spustila, že se jí ztrácím před očima, co dělám. A já jen -Cvičím! (Podotýkám, že jsem na sobě měla punčocháče, kalhoty a zimní bundu a přeci mi to řekla! :) )
Dneškem to začalo od znovu. Všichni se snad na mě spolčili nebo si to jinak neumím vysvětlit. Přišla jsem do školy a spolužačky se mě zeptaly, kde mám nohy, že mám menší zadek apod. Ale víte co je nejhorší? :(
Já na sobě Žádnou změnu nevidím. Nevím, možná že na váze něco ubylo, to jo, ale viditelná změna? Asi jsem slepá! ;)

Přijde mi jako blbost chtít za 2 týdny vidět nějaký extra výsledky, ale strašně mě to potěšilo a povzbudilo mě to k dalším pokrokům, je to má motivace. A proč? Protože chci zase slyšet, že jsem zhubla! :)

Páá, Vaše K.! :))

1 komentář:

  1. To je úžasné, že si toho všímá už i okolí. Jen tak dále! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))