středa 26. září 2012

Zdravé špagety

Už dlouho slibuji recept na mé zdravé špagety. Hned ze začátku chci uvést, že fotografie je jen ilustrativní, já jsem nestihla špagety ani vyfotit jak rychle zmizely, hi! :D Dodám, jakmile udělám znovu doma, takže se omlouvám! :)
Celkově mám špagety ráda, ale odrazuje mě představa toho něco, co si říká salám a kečup, co rajče ani neviděl! Tak jsem to vzala takto! :)

Zapečené špagety se sójou 

Co budeme potřebovat na celý pekáč?

* špagety -balení
* 2 plechovky rajčat loupaných
* 1 balíček sojového granulátu
*slunečnicové semínka
* eidam 
*koření na špagety
* cibule

Postup:
Špagety si uvaříme v osolené vodě. Mezitím, než se nám špagety uvaří, tak si do hrníčku vysypeme sojový granulát, přidáme koření na špagety a zalijeme vodou. Necháme nabobtnat a poté scedíme. Jakmile špagety jsou, tak je vysypeme do zapékací formy. Na oleji si osmahneme na jemno nakrájenou cibulku, když už má zlatou barvu přidáme rajčata, které jsme si rozmixovali na hladkou směs a nakonec přidáme sojový granulát. Chvilku povaříme a nalijeme na špagety do mísy. Řádně promícháme, posypeme slunečnicovými semínky a zasypeme sýrem. Pečeme na 180 stupňů asi 15 minut.

Dobrou chuť!

5 komentářů:

  1. NO včera som nebola moc hladná, nechápem prečo, asi to bude tým že som nemala žiadny pohyb...dnes som behala a hneď to cítim na apetíte ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. ha! to zkusim! =DD díky, paráda.)

    OdpovědětVymazat
  3. Špagety mám strašně ráda, takže určitě vyzkouším :) Už to mám napsané v mé kuchařce :D

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou krasavice :)) špagety moc nemusím, ale tyhle bych si dala

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))