pondělí 29. října 2012

Čas měření a fotek??

Pěkný mrazivý ráno přeji z Vysočiny! :))
Koukám se z okna, kde je sníh, havran, či co, mi sedí na balkoně a hvízdá si. On se mi snad směje???

Na teploměru mi to ukazuje -3 stupně a já si říkám, že do té zimy nepůjdu, i kdybych neměla jít do školy. No kdyby to šlo kurňa!

A o čem Vás chci informovat?
O mém dalším měření a vážení.. Také přidám fotky. Ale víte kdy? Dám si na to čas, ať jsou změny o tolik větší! :) Vidím to na posledního z Listopadu, ano, je to dlouho. Ale snad mi tu počkáte a budete mě povzbuzovat do té doby, než se vám neodhalím se svým tělem, netělem, achjo. Zatím se za něj stydím! ;)) ( né, že by tomu bylo posledního listopadu jinak, ale víte ;D)

Snad vydržím celý měsíc nejít na váhu a SNAD to číslo pokoří nezkrotnou 55 ! Prosííím! A já to zvládnu, protože jsem holka šikovná! :D:D

Těšíte se do školy? Já jsem zase vzhůru od 5.00, nasnídaná, oblečná a do školy se mi mooc nechce. I když co, chce. Dneska nic nepíšeme naštěstí! :))

Mějte se fanfárově koťátka máá! :)) ♥

PS. Bonus?

To je můj nejmilovanější Vilíček, kterému jsem ubližovala mašličkou, hi! :D:D

11 komentářů:

  1. přesně jak jsi řekla - ty to zvládneš,protože jsi holka šikovná :P
    já jsem se dneska naprosto krásně vyspala, ulehla jsem už v půl devátý :D akorát jsem si zvykla na delší jezení snídaně, dnes jsem to do sebe musela trošku naházet, což mě mrzí :D:(
    Vilíček je rozkošný :D taky jsem měla králíčka, puntikatého :)
    taky se měj fanfárově!

    OdpovědětVymazat
  2. Budu držet palečky, zvládneš to! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. budem držat palce a teším sa na fotku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě to zvládneš a určitě tam bude 55! :-)
    Jé, Vilíček je krásnej :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vyřídím! :D
      a já právě nechci aby to tam bylo, já už chci 54! :D Ale jinak děkuji za podporu! :))

      Vymazat
  5. Jéjda, ten je roztomilej :-*
    a holka šikovná jsi :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on je takový sluníčko, děkuji! :))

      Vymazat
  6. jojo, s jídelnama je to těžký, obvzlášť s tou naší bych řekla :D :D marmeláda byla vynikající! :) :*
    držím ti palce abys všechno zvládla perfektně a mohla se těšit z krásné váhy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se všema, nám tam vařili přesmažená jídla a jiné blafy! ;).. to ti věřím, já ti jí závidím, mňam! :))
      děkuji moc :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))