sobota 27. října 2012

Co co??

Tak jsem mile překvapena. Ještě ráno, když jsem psala, že sněžilo, jsem nevěděla jak bude sněžit teď! :D
Kouknu se z okna a tam je minimálně 10 čísel sněhu snad za půl hodinky. No to snad nemyslíte vážně? To je fofr! 
 Jak je to u vás se sněhem?
 Už jsem i ve zprávách slyšela, že takový snížek způsobil, že vlaky nejezdí z Prahy do Ústí a v Liberci to prý nadělalo melu...

Máte u Vás také kalamitu? :))

6 komentářů:

  1. teeda.. s dopravou to bude špatný :/
    u nás to až tak horký není, sice sněžilo celé dopoledne, asi pět hodin v kuse, ale bylo to s vodou a vše roztálo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to u nás se to pěkně drží! ;)))
      Nejlepší je sledovat zprávy jak z toho dělají strašnou aféru! :D

      Vymazat
  2. U nás to vypadá zatím spíš jako voda se sněhem.. takové nic no.. třeba se ráno probudím a budu příjemně překvapená :D kdo ví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak to dopadlo, mile překvapena?:D

      Vymazat
  3. Jojo, taky jsem byl v šoku, když jsem v sobotu ráno jela z noční, tak poprchávalo a když jsem probudila po noční tak byl sníh :-D... docela šok, já jako milovník tepla (narodila jsem se ve špatném podnebním pásmu - zimu nesnáším :-D) se už zase těším na léto :-D... ale přijde mi, že x posledních let nějak zmizel podzim a jaro... skoro to vypadá, že je léto, pak jen pár týdnů něco mezi a najednou je tu zima :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také radši léto, sníh totiž pořád padá, pak taje, pak zase padá.. no břečka hadr! ;)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))