neděle 28. října 2012

Čoko kaše

Milujete kaše?
Jste nadšenci jako já?
Milujete čokoládovou chuť?
Tak to je přesně pro vás!!!!



Na toto jsem narazila na blogu našeho milovaného melounka - watermelounka! :))
Je to super kombinace milované kaše a čokolády. Nejen, že se dá udělat z ovesné kaše, rýžové kaše, kukuřičné i jáhlové, ale je k tomu potřeba jen 1 surovina a to:

Co budeme potřebovat?

jakékoliv vločky - ovesné, kukuřičné....
1 čtvereček hořké čokolády a více..
mléko X voda

Postup:
1. Vločky si dáme vařit klasickým způsobem.
2.Přivedeme k varu a hodíme čokoládu. Necháme, až se rozpustí a mícháme.
3. Jako vždy dovaříme kaši a servírujeme.


5 komentářů:

  1. že bych se konečně dokopala a koupila si tu zdravou čokoládku s hodně procenty kakaa a po půl roce si udělala něco pořádně sladkého? :D
    receptík vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      Já už jiné čokolády nejím, navíc.. já kupuji 80% čoko a to je tak hořké, až je to dobré..
      Můj sen je ochutnat 100% kakaa. Viděla jsem ji ve Švýcarsku v čokoládovně zarámovnou. Vypadala doooost černě! :D:D

      Vymazat
    2. já čokoládu neměla ani nepamatuju :)
      tu hodně procentní chci ozkoušet
      ale pozor,100% se smí snad jedna kostička denně ne? nebo aspoň u tý pravý Belgický to tak nějak bylo :D že by mohla i zabít

      Vymazat
  2. Že melounka - watermelounka! :D :D To je pěkné :) A ovesná kaše je nejlepší! Na té není co zkazit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji ovesné kaše a i s čoko jsem jí už zkoušela a je to výborné :-)... A přesně mám ráda spojení čoko popř kaše s kakaem a banánu :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))