úterý 30. října 2012

Dieta, kterou nezvládnu!

Pěkný večer. 
Zrovna ležím v pelechu a je mi zase zle. Nejraději bych se....! Ach jo! 
Já nevím, jestli jím špatně? Když já nic špatného nejím! Snažím se jíst 5x denně po malých porcích, někdy si dám prostě i šestý jídlo. Ale je to vše zdravé, nesmažím, nepřeslazuji a už nevím!

Dala jsem si před chvilkou tmavý rohlík, nebyl velký, byl akorát! A jak i je teď? No škoda psát, tak hnusné slovo není! 

Mimo toho jsem dnes byla u doktorky. A jak to začalo?
O prázdninách jsem byla u moře v Chorvatsku- poprvé u moře. Tam mě chytly střevní potíže.Myslela jsem si,  že to přejde. Nepřešlo. Trvá to dál už dva měsíce. Tak jsem se dnes rozhodla se jít zeptat doktorky. A ta mi řekla?

Tak toto je můj ortel: DIETA- nesmím:
mléčné výrobky, uzeniny, kořeněné, tučné, smažené jídlo, čerstvé pečivo- takže jenom staré, fuj! minerálky, vodu z PET lahve,alkohol, sladké mléko a sladká jídla, konzervy, kyselé věci, fast foody- to nejím, nejíst ve školních jídelnách a restauracích

Tak mi poraďte, co mám jíst? Jenom staré rohlíky se zeleninou a ovocem? No to je fakt pro mě. S takovou budu mít i těch 45 kilo, které nechci! dokážete si představit, takto jíst 2-3 měsíce? + k tomu jist probiotika a další prášky. Nejraději bych to nechala a jedla vše. Ale to by mi pak strkali hadičky do žaludku- to nechci!

Pak mi asi 10 minut prohrabávala bříško a zkoumala jestli tam něco není. Nebylo to nic příjemnýho, ale dalo se to vydržet!
http://www.ikondice.cz/

Tak a konec mého kecání o ničem, mrzí mě, že to musíte číst, ale potřebovala jsem to vyventilovat ven a chci vědět váš názor. Co si o tom myslíte a co můžu jíst? Už mě nebaví stavy, když ležím v posteli a v tu chvíli bych... víte co!

24 komentářů:

  1. Snad Tě to brzo přejde :/ takovou dietu bych nevydržela, ale ty to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také bojím, že to nevydržím!

      Vymazat
  2. Zkus třeba nějaké neslazené cereálie, suchary, piškoty, neslazené přesnídávky, v obědech se myslím moc omezovat nemusíš těstoviny, rýži,brambory a tak nějak všechno můžeš, ne? .. a k tomu tofu, dušené maso, nějaké husté polévky .. ale ty mléčné výrobky :( to musí naštvat .. zkus krupičné kaše, instantní pudinky a tak nějak všechno .. vařit z vody.. ono to de ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, můžu, ale přílohy, nevím nevím. Jím tak akorát ty brambory a někdy těstoviny a mít to pořád dokola bude asi děs! :D .. Nedokážu si představit, jak chutná dušené maso na vodě, místo na oleji! :D
      Mléčné mě štvou nejvíce, miluji sýry, šunku, mléko jogurty a tvarod! :(

      Vymazat
  3. teda... dva až tři měsíce a pak zase normálka?
    tak to přežiješ! hlavně aby to bylo v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji... Za 3 měsíce z toho udu tak vyčerpaná že ani nebudu mít chuť se vrátit k normálu! :D:D

      Vymazat
  4. To ti fakt nezávidím, ale budeš to muset vydržet, vím že to bude těžké, ale ber to tak že potom si budeš moct jíst zase normálně a to za to stojí :) Ale je to krutá dieta spíš ti měla říct co smíš než co ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na to zase těším, snad to bude v pohodě dřív! :))
      Také jsem se jí měla sto chutí zeptat, co můžu!:D

      Vymazat
  5. uf-tak to jesteze mam zitra obed ve skole!:D nechtela bych zažít ten průskok minitorem-chacha:DD
    si hodna^^fakt:D ani nevis jak je to super ty vase (tvoje!) komentare,))
    ja se bojim ze nebudu hubnout kdyz budu jeste normalne...chapes-to uz je deformace casem:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si nepřej začít, taková medvědice by na tebe vyskočila, že by jsi rychle začala papkat! :D No také to mám tak, ale jen u některých potravin, tak se koukem oddeformovat!:D

      Vymazat
  6. tyjo-achjo...taky sem mela takovy kamosky co chytly nekde na ukrajine cosi a taky melo zakázaný vsecko mozny...
    ja bych zkusila hledat na netu jak recepty tak i rady-podle me sou urcite fóra na tyhle témata,)třeba tam najdes rady co oni jedli... ale je to fakt naprd zvlast s tema mléčnýma výrobkama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jo, asi se po nějakém tom foru kouknu, třeba mi tam poradí, děkuji! :))

      Vymazat
  7. Jééj :/ Ale já to mám taky od dovolené! :O :D Zkus nějaké ty piškoty, suchary, jídlo pro malé dětičky ;) Přesnídávky apod.. Pak se zkus zeptat v lékárně, tam ti poradí! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem jedla Hylak, ale ten nemopoh, škoda.. Suchary zkusím, piškoty jsou mooc přeslazené, neznáš nějakou zdravější formu? :)) ...
      Děkuji! :))

      Vymazat
  8. :(( to ti nezávidím.. TAk přeju ať se to brzo zlepší.. protože vůbec nechápu,jak by někdo mohl fungovat bez mléčných výrobků.. to je pro mě nepředstavitelné.. na ovoci a zelenině se žít přece nedá. A arašídové máslo jsem koupila v albertu za 70 kč.. je to nějaký arašídový bio krém..Má výborné složení..JEnom arašídy a sůl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky nemůžu tak jednoduše představit! :D .. Děkuji, hned se kouknu do albertu, rptože ono není nikde moc k sehnání! ;) ..

      Vymazat
  9. tak to mě moc mrzí! Ta dieta je hrozně přísná, to fakt budeš těch 45kg mít :( Ach joo :(( A vůbec nevím z čeho ti může být špatně, jíš hezky :(
    Oběd byl, ty otazníčky protože jsem nevěděla co přesně bude :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufejme, že se nedostanu až na takový extrém..;) Jo takle, tak to jo, hlavně, že něco bylo, kočko! :))

      Vymazat
  10. ty jo, to je teda dost přísný :(( bez mléčných výrobků si moc dobře jídelníček teda představit nedokážu :(( zkus ovesné kaše zalité vodou na snídani, to je v pohodě si myslím a i moc dobrý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak snídaně se mě moc nedotknou, ty zůstanou, horší budou svačinky a večeře, to bude děs!;)

      Vymazat
  11. bobinko, to mě moc mrzí, že ti je tak zle. Místo mléčných výrobků můžeš zkusit sojové. Zašla bych(nebo někoho vyslala) do zdravé výživy, tak ti poradí jistě spoustu alternativ. Každopádně věřím, že je to nepříjemné a že se brzy udravíš! držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě mě napadlo, zkus to brát pozitivně, tak že máš aspoň šanci vyzkoušet nové potraviny, ke kterým ses třeba před tím nedostala, protože jsi měla dost jiného;) můžeš třeba zkusit pohanku, quinoju, jáhly, nové luštěniny, tempeth..nevím co všechno jsi jedla:D třeba to pak bude lehčí překonat;)

      Vymazat
  12. Chápu, že taková dieta se ti nelíbí, mě by se taky nelíbila, ale zdravíčko máme jen jedno - takže držím palečky, ať to zvládáš!

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím, je mi líto, že se musíš takto omezovat, ale jsme na tom prakticky skoro stejně a pořád jsi na to asi ještě lépe. Já se totiž celkově moc nenajím( i co se do množství týče) jelikož se pak nafouknu a není mi dobře. Smím se ale zeptat, co ti doktorka uvedla jako důvod takovéto diety?
    Jinak samozřejmě přeju ať to zvládáš a 2-3 měsíce? Pokud se pak můžeš vrátit k normálu, pak jsi vlastně stále šťastný človek :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))