neděle 28. října 2012

Dne 27.10 . 2012

Pěkný ráno. 
Musím se pochlubit, včera to ani tak nevypadalo, ale už by se u nás dalo i celkem bobovat! :D Pořád je u nás pod nulou a v noci to bylo dokonce až mínus 8, to jsem viděla naposledy! :)) Mám z toho radost, ale přeci jen. Když už tak pěkně nasněžilo, mohlo by to zůstat, no ne? Nerada bych se brodila břečkami a měla promáčené boty, ponožky apod. :)) 
Sníh mi nevadí, když hned neroztaje, když ano, tak to radši žádný sníh jak břečku! :))
A to, už jsem vyrobila jednu kouli a hodila jí po naší číči, juhůů!!

A s Jídelníčkem včera. No měla jsem toho o hromadu víc, než jak se patří, původně jsem ho sem dát nechtěla. Ale nejsem přeci nějaký Béčko, abych se nepochlubila, že jsem si žila jako prase! :D

Sn. 3 toasty + máslo + bezinkový med
Sv. Hroznové víno + banán
O. 5 vdolečků s tvarohem a povidly - bez šlehačky!
Sv. Toastový chléb + šunka + sýr + niva
Sv. Mussli týča z Rossmannu - měla jsem na ní táák moc velkou chuť, nejraději bych ji vyškrtla! :D:D
V. Kousek vepřového masa s majdou


Vdolečky byly malé! :))

šunka a niva
svačinka


Jak vidíte, mám 6 jídel, to za prvé! :D 
Za druhé se mi tam objevily i dost nezdravé vdolky. Ale radši si jich dám pár, než abych pak chodila celý den a uždibovala, nebo ne? 
A za 3. já jsem chutě fakt neovládla, stydím se, vyfackujte mi..
Ale dnešek jsem začala kašičkou a nehodlám to pokazit, protože to se mi nestává! :P

Pohyb: 
chůze 7 km


A s pohybem také nic, lenoším, děs hadr!! Aspoň ta chůze tam je, za ní jsem ráda! :))


A mám dotaz... Miluji Caro na půl s vodou dolité mlékem a bez cukru. Co si o tom myslíte, mohu X nemohu??


4 komentáře:

  1. po kočičkách se sněhové koule nehází!!! :D
    z jídelníčku se mi nelíbí jen oběd a druhá sváča :) ale to se dá přehlédnout, občas!
    mohu X nemohu je blbost se ptát, je to tvoje věc :) ale myslím že občas tě Caro nezabije..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale ona si o to říkala! :D
      Jojo, je to děs, já to vím sama, hanbím se, ale opravdu tyčinku jsem si dala po xxx době, takže vím, že tzas taková chyb to nebyla.. Opravdu, nelíbí se mi to také ;))

      Vymazat
  2. už se těším na bobování ;)
    a ty jsi taky dobrej tyran viď? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vdolečky vpadají absolutně dokonale - dala bych si :-D... jinak podle mne caro je ok, já sama, protože piji kafe moc se ho snažím omezit a odpoledne piji Vitakávu, což je to samé jako caro, ano je potřeba počítat s tím, že má o pár kcal víc než kaše (ale ve stylu že kafe je na nule a samotné caro cca 20 kcal, takže nic tragického) - takže pokud to nepiješ po litrech tak dobrý, lepší než kdyby jsi se "prolévala" latté se sirupy a podobně :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))