čtvrtek 4. října 2012

Dýňové Rizzoto

Na tento recept mě  podstatě navnadila má babička. Doma upravovala dýně a já jsem si vzpomněla, že mám pár kousků v mrazáku. Byl čas oběda, měla jsem doma uvařenou rýži, tak jsem se vrhla do pokusu!
Navíc, dýně je teď sezónní zelenina, tak ji je všude plno! :)



Co budeme potřebovat?

1 cibulku
Dýni (je jedno jestli kousek, nebo více)
Rýže
Sezamová semínka
sůl, pepř, muškátový ořech
sýr


Postup:
Na olivovém oleji si zpěníme cibulku krásně do zlatava.
Přidáme dýni a chvilku orestujeme.
Zalijeme vodou (aby byla ponořena všechna dýně)
Osolíme, opepříme, přidáme muškátový oříšek a necháme asi 10 minut dusit
Přidáme sezamová semínka.
Kousky dýně vidličkou rozmačkáme na takovou kaši a počkáme, až se přebytečná voda vypaří.
Nakonec přidáme uvařenou rýži a zamícháme.
Servírujeme posypané sýrem a na ozdobu třeba bazalku.

Dobrou Chuť Vaše K!♥

1 komentář:

  1. Mňam, toto ma nikdy nenapadlo!!! Ja si tak robím s karfiolom, aj zemiakovu kašu aj ryžu, aby som znižila kalorie, ale toto vyzera ovela lepšie!!! Ďakujem za tip!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))