úterý 9. října 2012

Himaláje


Miluji tvarohové moučníky a proto jsem naddšenec Himalájů.
Moučník je zdravý, TVAROHOVÝ a hlavně vláčný! :))

Co budeme potřebovat?


Tvarohová náplň:
    2 tvarohy ve vaničce
    sladidlo
    1 hrnek mléka
    2 vejce

Těsto:
   2 vejce
   1 hrnek (vrchovatý) celozrnné mouky
   sladidlo (normální cukr 1 hrnek)
   1/2 hrnku jogurtu -řídkého (klasika olej)
   Prášek do pečiva- PDP
   1 hrnek mléka
   3 lžíce kakaa

Postup:
1.Vejce si vyšleháme s cukrem do pěny.
   Postupně přidáváme olej, mouku, mléko, mouku, mléko mouku, kakao.
   Nakonec přidáme PDP.

2. Náplň: Vejce, tvaroh, cukr a mléko rozmixujeme.

3. Na plech s pečícím papírem vylijeme 1. 1/2 těsta. Na to nalijeme tvarohovou náplň. Zbytek těsta   nacákáme nahoru tak, aby nebyla pokryta celá část tvarohu, aby tam byly "Fleky" .

4. Dáme péct na 180 stupňů asi 30-40 minut podle trouby.

Dobrou chuť Vaše K!♥

5 komentářů:

  1. vypadá to nádherně, hned ukládám do receptů a co nejdříve vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, prášek zabral a to jsem ho měla jen půlku.. spala jsem jak špalek a dneska je mi úplně nádherně.. nálada jak vyměněná, plná energie jsem si zas nadšeně dala Jill a ještě jsem zjistila že váha mi zas klesla o číslo níž =DD krása. krása.
    Ten moučník vypadá úžasně, taky miluju tvaroh.. hrozně se mi líbí recepty, které jsou zveřejňovány na blozích.. jen nebýt tak líná a něco z toho si ukuchtit =DD

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle znám,straaašná pochoutka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,ráda bych to zkusila, ale není napsán druh celozrnné mouky (pšeničné, žitné?) díky Eva

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))