středa 24. října 2012

Jablečná dřeň

Přidávám sem recept na jablečnou dřeň! :)) Je to něco jako přesnídávka, ale není přeslazená jako kupovaná a víte, co v ní doopravdy je! 

Můžeme servírovat s jogurtem+...

Servírujeme i s kaší

A nebo jen s pukancema nebo musli

Můžete ji stejným způsobem udělat třeba i z meruněk, hrušek nebo i nakombinovat jak chcete! doufám, že Vám bude chutnat. A jdeme na to.

Co budeme potřebovat?

Jablka
voda
popřípadě cukr


Postup:
1. Jablka si oloupeme, zbavíme jadřinců a nakrájíme na kostičky.
2. Vložíme do hrnce. ( my měli hrnec vrchovatý s objemem 5 litrů)
3. Zalijeme cca 1 hrníčkem vody.
4. Necháme dusit do změknutí.
5. Jakmile jablka změkly, rozmixujeme je ručním mixérem. - Můžeme přidat cukr!!
6. Necháme chvilku povařit a naléváme do sklenic.


Dobrou chuť
Vaše K!♥

11 komentářů:

  1. Přesnídávky miluju! Snědla bych jí kvanta :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se také musím kroti, když si otevřu sklenici, tak jsem schopna sníst celou 500 gramovou! :D

      Vymazat
  2. já jablíčka miluju :) ale domácí přesnídávku jsem dělala jednou a moc mi nechutnala...
    s kaší to vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono záleží i na jablkách hodně. Jestli jsou sladká X kyselá a tak.. :))

      Vymazat
  3. fakt jsi zežloutla? :D zajímavý!
    moc mě těší,že se ti líbí mé články a že tě baví je číst :)
    porce zvyšuji :) a ovoce miluju,takže s tím problém nebude! :)
    mé jídlo ti děkuje, červená se :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doopravdy, ale nebylo to nic závratnýho, ale vyděsilo mě to! :-D
      Nemusí se červenat, je to holá pravda.. za to se mu maximálně zvýší ego, hi! :D

      Vymazat
  4. kolik má těch jablíček asi být? :) aby z toho nebyla pak břečka :D jinak jsi moc hodná, že jsi mi to sem hodila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač.. A jablíček, nevážila jsem, dávala jsem od oka.. Tak asi 10 středních jablíček. Když bude míň, dáš míň vody a když víc tak naopak více!! :))

      Vymazat
  5. jéé díky, já jsem zrovna dostala tašku jablek a říkala, jsem si že z nich udělám pyré;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jak nejdéle Ti přesnídávka vydrží v lednici takhle bez konzervantů? Díky moc a jabkám zdar!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))