sobota 20. října 2012

Jablečný nepečený koláč

Máme doma milion deset jablek, tak mě jedna hubeňulka inspirovala super koláčem! Já jsem ho jen minimálně pozměnila a odkaz na slečnu a na recept máte :TU ♥

Už na první pohled se mi líbil. Je extra jednoduchý, chutný, mňam, mňam a rychlý, to je dobré ne?! :)
Připravte si mísu, do které budete skládat ingredience, hrnce a můžeme jít na to! :))


Co budeme potřebovat?
1 balíček piškotů (nebo i bebe sušenek)
 Pudink:
2 vanilkové pudinky
250 ml vody
skořicový cukr
Jablka:
6-7 středních jablek
skořici
cukr
200 ml vody
Trošičku rumu
oříšky

Postup:
1. Jablka si oloupeme, zbavíme jadřinců a nakrájíme na kostičky, spíše na menší, aby nám lépe změkly!

2. Jakmile máme nakrájeno, dáme do vetšího hrnce, kde jablka zalijeme 200 ml vody, přidáme cukr, skořici a trošku rumu. 

3. Necháme vařit za občasného míchání, kvůli připálení asi 20 minut. Do změknutí jablek.
4. Mezitím si do formy dáme na dno piškoty, nebo sušenky- pěkně vysteleme dno!

5. Když už máme jablka uvařené, do jiného, menšího hrnce si uděláme klasickým způsobem pudink, akorát 
s tou změnou, že děláme ze dvou pudinků! Vznikne nám tmavší( díky skořicovému cukru) a hustší hmota.
6. Vezmeme si ruční mixér a jablka trošku "poňuchňáme" aby z nich byla taková dřeň!
7. Nakonec do jablek přidáme oříšky, jaké chceme.
8. Smícháme jablečnou dřeň s pudinkem.
9. Klademe na piškoty.
10. Navrch dáme opět piškotovou řadu.

TIP:
Můžete pocákat čokoládou, či zalít želém nebo i jinak experimentovat.

Dobrou chuť, vaše K♥!

9 komentářů:

  1. taky jsem ho dělala, jen s BeBe místo piškotů :))) a bez cukru
    všichni si moc pochutnali! zkus ho posypat kakaem,udělala jsem to tak mamče a mohla se utlouct
    moc děkuji za krásný komentář a za přání k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňamka!
    balet těžky je, hlavně musíš mít sílu v kotnících a lýtkách.. A břichu.. :D Jistěže mě baví. Tohle taneční v pátek = balet, ale tady míváme modernu.. Takže tančíme v normálních piškotech :)

    OdpovědětVymazat
  3. nene- to sem vubec nemela problem s jidlem-akorat sem jim "zmizela" pred ocima-nebo aspon mamce se zdalo ze sem rychle zhubla a ona ma moc péče:D...takze ne ze by me kontrolovala co jim ale ma pripominky....no...asi tak)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ho mam v plánu udělat, někdy v týdnu - dneska totiž opět peču banánové muffiny, na přání brášky :-) Moooc mu chutnaly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vážně je tak dobrý? Tento koláč znám, ale nepřišel mi jako nějak extra zdravý nebo chutný (soudím podle fotek) .. ale teď jsi mě vážně nalákala! :) Myslíš, že by to jedli i ostatní? (nechci ho sníst sama :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle fotek je to nic moc, to je pravda!;)
      ale mohla bych ho sníst klidně sama celý! :-D
      A jíst ho ostatní budou, máma si ho dává se zakysanou smetanou a moc si u toho libuje, stejně jako sestra! :))

      Vymazat
  6. Na podobný koláč jsem se taky chystala, ale než jsem se odhodlala všechny jablka opadaly :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten znám - je výborný, dělala jsem si podobný, když mi zbyly rýžové piškoty :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento koláč znám a je vážně moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))