čtvrtek 1. listopadu 2012

Jak splněno?

Na začátku října jsem si dala cíl, který bych chtěla splnit. 
A jak jsem dopadla, podařilo se to? 
Toto bylo mým úkolem:

1.  Minimálně 6 x týdně cvičit aspoň 30 minut

80% - někdy to prostě nestíhám

2. Vidět výsledek buď v cm nebo Kg

100%- ano opravdu výsledky jsou

3. Omezit přejídací chvilky, chutě na sešlostech

100%- nepřecpala jsem se ani nepamatuji (myslím tím sladké, slané, kyselé..)

4. Trochu se ostříhat a mít modrý pramínek!♥

0%- ne, už nechci mít modrý pramínek a nechci se stříhat! :D

5. Nedostat ve škole horší známku jak 3

100% - horší jsem ani nedostala! :))

6. Být méně protivná

80% - tak někdy se to udržet nedá! :D 

7.  Zdolat 40 kliků

 100%- Zdolala, zdolalááá

 

Takže co si myslíte o mé úspěšnosti? 

Není to zlé. Tak si dneska shrnu, co bych chtěla dosáhnout za Listopad a čekejte článeček! :)

 

Pa♥ 

10 komentářů:

  1. není to vůbec zlé :P
    super, super :) zadej si cíle na listopad a hezky pokračuj!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, snad mi to půjde taky tak pěkně!:D

      Vymazat
  2. Krásné, šikulka! Možná se budu opičit, jestli nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, nestojí za řeč, jsem zvědavá an tvé plány :))

      Vymazat
  3. Krása! je to dobrá motivace si dát cíle a vidět kolik se ti toho povedlo :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mě to nakoplo více, pomůže to! :))
      A děkuji! :)

      Vymazat
  4. To je skvelé, čo všetko si zvládla! Podľa mňa si zaslúžiš jednotku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji.. snad v Listopadu to zvládnu na jedničku! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))