úterý 2. října 2012

Jídelníček 1. 10 2012

Pěkný ráno.
Moc se omlouvám, že jsem jídelníček nepřidala včera. Neměla jsem pak už čas sem zavítat.
Přijela jsem ze školy, dělala jsem čistku v oblečení pak jsem uklízela, cvičila (dneska mám pěkně namožený svaly snad všude, oou! :D ). Pekla jsem cuketovou bábovku, na kterou mimochodem přidám recept protože je úúžasná ♥ A když už jsme u tý úžasnosti, tak pak za mnou přišel můj milovaný a usnuli jsme ! :))(Jak já ho miluji! ♥)

S jídelníčkem jsem spokojena, i když jsem večer mohla více jíst, ale to nevadí. Nepřecpala jsem se a jedla jsem, to je hlavní, nebo ne?:)


Sn. Kukuřičná kaše + nektarinka
Sv. 1 Toast s mozzarelou + hruška
Sv. Tmavá bageta zapečená se sýrem
O. Kvasničková polévka, jo tu taky zbožňuji! :D

** Ano, víc toho opravdu nebylo. Ale znáte to sami. Něco doma děláte, zapomenete na jídlo a najednou je 19.00 a už se vám ani jíst nechce! ;)

Pohyb:
Běh 4 km
8 min Abs workout, how to have six pack
100 Calories workout
Uklízení, uklízení

8 komentářů:

  1. Ahojky! Ty si bola riadne akčná a tie dni tak rýchlo plynú niekedy, to je hrozné, však? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, plynou strašně rychle.. za chvilku tu budou vánoce! :)

      Vymazat
  2. Ahoj - moc děkuji za pochvalu :-)... jinak na cuketovou buchtu se moc těším, já si zase už dlouho říkám, že zkusím cuketový brownies :-), když jsem už zkoušela z fazolí tak proč ne cuketu :-).... jinak pohyb máš super!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky...:-) Samozřejmě můžeš, budu moc ráda ;-) A děkuji za pochvalu postavy ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nechceš spřátelit? Právě se tak hrabu takovými blogy, zrovinka začínám..
    Máš opravdu krásný pohyb a ten recept sem určitě dej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ráda! :) Jen nemophu v tvým profilu najít blog:(

      Vymazat
  5. Kukuřičná kašeee! ♥ Mňam! Tu mám děsně ráda! :) A zapomínání na jídlo znám, stává se mi to hodně často.. :D Teda né zapomínání, ale nestíhání si ho sníst.. :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))