středa 10. října 2012

Jídelníček 10.10 2012

Pěkný večer!
Také jste dnes málem zmrzly? V noci u nás -4 a ráno 1 stupeň. No jo, už je znát, že zima je za dveřmi. Ještě že máme brambory vykopaný!
Škola? Dobrá, byli jsme v divadle na Bílé nemoci od Karla Čapka, či Josefa?
Pak jsem asi dvě hodiny lítala po městě a hledala jsem dárek k svátku pro mého ♥. Našla jsem. Nakonec to je svetřík a polokošile. Hip- hip hůrá!!

Tomu mému spěchu bude odpovídat i jídelníček. Je mnohem lepší jako včerejší, kde jsem neměla chuť a ani čas na nějaké jídlo! Ale hitparáda ne! Asi je to stresem.

Jídelníček:

Sn. Himaláje
Sv. Těstovinový salát (rajče, čínské zelí, jogurt, šunka, 10 těstovin) == 7 lžic
Sv. Nektarinka
Sv. Loupák
V. domácí chléb s máslem a nivou + rajče

Mimo:
4 gumové bonbony od Bonpary- Jahůdky
1 mandarinka
kousek buchty cca 2 kousance

Pohyb:
Abs workout, how to have six pack level 3
kliky 20
zadek 50
skoky přes švihadlo 3 min
rychlá chůze 4 km
chůze 8 km

Krásky mé, oběhnu Vás zítra ráno, dnes mám totální nechuť něco, už cokoliv dělat! :(

7 komentářů:

  1. Ke máš oběd, kočko? Co?

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Nádherný blog :) Určit se sem vrátím a moc ráda :) Chtěla bych te poprosit prosím podpoř můj blog :) zrovna ho rozjíždím :) je o focení :) komentáře hodně potěší! :) Tohle bych teda nezvládla ..:) Hodně štěstí!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Tak poté dlouhé pauze jsem už opravdu zpět. I když na jiné adrese.. mám pocit, že tam to bude lepší:D Nezměnila jsem přezdívku ani název blogu a nezapomněla jsem si tě přidat, protože tvůj blog stále navštěvuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře dobře, tak si tě hnedka pozmění, jsem ráda, že jsi se ozvala ♥

      Vymazat
  4. je to fajn,ale prostě ten oběd tam chybí.. nadruhou stranu chápu že když si měla buchtu tak ses rozhodla že obědvat nebudeš.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))