čtvrtek 11. října 2012

Jídelníček 11.10 2012 + SPORT!!!

Ahoj, ahoj! :))
Dneska jsem se sebou náramně spokojená, i když jídla by mohlo být víc, poslední dobou nemám chuť na nic, ani trochu! ;)) Od rána mám super náladu, nezkazilo mi ji ani počasí po ránu a cesta autobusem, hold má nálada je nezdolná! :-D
A z čeho že to má takovou radost? :-))

1. Ráno jsem se pořádně nasnídala výborné buchty!
2. Dostala jsem ve škole jedničky!
3. Viděla se s ♥
4. Pohybově jsem se zlepšila
5. Váha se pohnula!
6.a další .. :)


Jídelníček:
Sn. 4 kusky buchty Himaláje
Sv. Nektarinka + racio chlebíčky
Sv. Mandarinka
Sv. Bílý jogurt + mussli
V. 2 knackebroaty se sýrem + šunka




Pomoc!!! Holky, podle toho co sjem si sepsala, tak moc nejim! Dejte mi radu jak přivolat chuť na jídlo? :((

Pohyb:
1,5 hodiny posilovna
30 minut běh
1 hodina Zumby + posilování 10 minut
Chůze 6 KM

17 komentářů:

  1. Mám stránky na FB :) https://www.facebook.com/Zrzunka.blogspot.cz
    Moc mě těší, že jsi měla tak skvělou náladu :) a že jsi sama se sebou spokojená! Tak to má být :)
    Jídla je asi opravdu míň než kolik bys měla jíst.. chuť na jídlo bych nijak nepřivolávala, prostě jez po pravidelných intervalech a ono si tělo zvykne :)
    Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A s vyvařováním to nebude problém:-* oběd přesně ve dvanáct!! Co si dáš? :P

      Vymazat
    2. Jé, děkuji za odpověď, ráda se na ně podívám, i když FB nemám! :)

      Snad ano, snad si zvykne. A dala bych si? No asi takovou zdravou variantu svíčkové prosím! :-D

      Vymazat
    3. Moc mě těší, že se ti mé články skvěle čtou. :)
      A Balea je žena, takže na konci tvrdé y. :P
      Zdravou svíčkovou? :D Hmm, mrknu se po nějakém receptu.
      Tu jsem taky neměla ani nepamatuju! Knedlíky do zdravé výživy totiž sakra nepasují

      Vymazat
    4. Jak by mi něco takového mohlo vadit? :)) Moc děkuji!:-*

      Vymazat
  2. Já na koních nejezdím, bojím se, byla jsem jim jen odnést to pečivo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho hodně málo :-(... ale jak přivolat chutě neporadím - já je mám pořád :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAké jsem měla chutě pořád právě, no, teĎ ale ne. Nevím čím to je! ;)
      A vím, je toho malinko!:(

      Vymazat
  4. Přivolat chuť? Tak to ti neporadím, ale teď poslední dobou jsem na tom podobně a jím málo. Ono by bylo lepší vynechat svačinku místo oběda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale to bych toho pak měla strašně malinko, ještě víc! Ale moc děkuji za radu :))

      Vymazat
  5. Ahoj spřátelím ráda, blog máš moc pěkný :) A jídla máš málo to máš pravdu, kde máš nějaký oběd? Svačinu vyměň za oběd, ale jak přivolat chutě neporadím, s tím jsem problém nikdy neměla, budeš muset jíst pravidelně a né podle chutí či hladu :) A ta buchta vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten oběd mi tam hodně zchází, ale uvidíš, že zítra budeš mít hlad a bude to lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Som strašne rada že sa ti darí, si také svetlo medzi všetkými blogmi, a to
    doslovne!!!!
    A čo sa týka toho, že toho dnes bolo dosť málo, tak to teda bolo....vieš čo, keby ale medzi to všetko vopcháš jeden super zdravý zeleninový obed, tak je to dokonalé! Skús obed nevyznechávať a nenahradzovať ho svačinkami (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to budu muset nějak pořešit. A děkuji za milá slova, těší mě to! ♥

      Vymazat
  8. příjem máš oproti výdeji opravdu malý, to je pravda.. jak přivolat chutě ale nevím, já je většinou spíš odháním =DD. Myslím si, že ti to samo o sobě dlouho nevydrží takhle málo jíst, tělo si řekne o větší dávky samo.. hlad a hlavně únava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, stydím se za to, ale mám období, kdy prostě dos ebe moc jídla nedostanu. Počítám s tím, že se to zase vvrátí do normálu a budu k nezastavení, ale ovládnu to.. Jen doufám, že to příjde! .))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))