pondělí 15. října 2012

Jídelníček 15.10 2012

A zas tu máme večer milý zlatí! ♥
Ten čas letí, že to možný není. Potřebovala bych den nafouknout tak o 10 hodin, jo, to už by mi i stačilo! :)
Zjistila jsem, že nic nestíhám. Jak cvičení, tak učení, mám problém, achjo!


Můj denní harmonogram:

6.00 - Stand up!
7.00-15.15 - škola
16.00- dojela jsem domů, najedla jsem se čočky
16.15- šla jsem na město nakoupit
16.40-18.00 - u kamarádky vařila a připravovala jídlo, večeřela jsem tam
18.00- doma kousek čočky, instalace The sims 3
19.00- Bloguji

A co učení? No to ani nebude! Nemám náladu a ani chuť!! Dnes budu bez milého, ej :-(, dojídají prasátko ze soboty, tak ať si pošmáknou, já čas využiji pro sebe!

Jídelníček:
Sn. Jogurt + medové pukance
Sv. 1 mrkev + jablko - nastrouhané na salát
Sv. mandarinka
O. Fitness bageta ( kukuřice, sýr, salát, hrášek, mrkev,..)
Sv. Trocha čočky
V. Zeleninový salát s těstovinami a kuřecím masem
V2. Asi 4 lžíce čočky

Pohyb:
 Běh 4 km

Bay Bay! ♥

17 komentářů:

  1. Konečně aspoň trošku jídla jak vidím! :) Taky nic nestíhám, asi to bude nějaká civilizační "choroba" :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KOnečně, jsem za to už ráda, hi! :-D

      Vymazat
  2. No nádhera!!!!!
    A to kedy si stihla behať? (: Inak super, 1hodina je skvelá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ve škole máme tělák, oni skákali do púísku a já jsem si běhala kolem atleťáku, protože skákat nemohu. Využila jsem to v můj prospěch, hi! :D

      Vymazat
  3. krásný jídelníček! :)) hele já taky skoro nic nestíhám.. svičím až večer u televize :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to také tak budu muset řešit, cvičite večer, před spaním nebo tak!;)

      Vymazat
  4. taky by se mi líbilo,kdyby se den dal nafouknout:-) ze školy přijedu ve čtyři a můžu si zase sedat k učení.. cvičit teda stíhám,na milovanou činnost si vždy najdu čas!
    a bez milého jsem celý týden, je na intru:-(
    jídelníček se mi moc líbí,fitness bagetu jsem měla dnes taky-půl k snídani a půl k dopolední svačince,k obědu skvělý luštěninový guláš!:-)
    měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to musí být hrozný, když se nevidíte! ;))
      Strašně ti závidím ten guláš, hned bych si ho dala!Mňam!!

      Vymazat
  5. Koukám, že jsi se rozhodně nenudila :-)... a jídlo máš krásné - medové pukance mám taky moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Ti taky chutnají. Já je miluji! :-D

      Vymazat
  6. Já bych potřebovala natáhnout den abych stihla uplně všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  7. jo holka s časem je to šílená krizovka....taky mívám dny skoro rozplánovaný po minutách a neni šance to všechno stihnout!!!!!!!ale o tom je život:-)....prostě šílet!:-D.....
    jinak jídelák máš celkem hezkej, už sem dlouuuho neměla čočku!.-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :))
      Nejspíš to bude o tom, šílet, jak říkáš! :-D

      Vymazat
  8. ses borec protoze tam vzdycky mas nejakej sport a i vic nez 4km a jinak-mam chut na cocku! ja ju mam proste rada a sama se tomu divim:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí dříve nejedla a teď už bych ji mohla vkýblech! :-D

      Vymazat
  9. Mňam, zítra si asi udělám čočku :) Taky bych potřebovala den nafouknout o pár hodin- a nebo vynechat spánek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez spánku si to nedokáži představit, musím jít spát kolem 9 abych byla použitelná! :-D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))