středa 17. října 2012

Jídelníček 16.10 2012

Pěkný ráno přeji! :-)
Jak se říká, šlápnout z postele pravou nohou. Nevím, zda se mi to podařilo, ale každopádně se mám hned po ránu super! Já jste na tom vy? Chybí Vám ráno energie, jste naštvaní? :))

Omlouvám se, že jsem včera nepřispěla, ale už jsem oproti pondělku neměla čas vůůbec, hi! :-D
Doháním to teď- Lepší teď, než-li nikdy!!

Takle si na mě otvírá pusinu má číča! :-D



Denní harmonogram:

5.00- vstávám
6.30- vyrážím na autobus
8.00-13.15 - škola ( učení, písemky, a zase učení! :// )
14.30 - Konečně doma!!
14.30-16.00 - Doučuji angličtinu
16.30-19.00 - učení, přepisování, malování a počítání ;))
19.30 - s milým ♥
21.00 - Spánek !


Jídelníček:
Sn Bílý jogurt + medové pukance
sv. Mrkvový salát + toast se sýrem
Sv. Fitness bageta s pohankou
O. Vařený brambor + vařený květák, né smažený!!
Sv. Malý kousek míša řezů ( na doučku) 
V- nestihla!!

Má snídaně

Pohyb:
Maximálně tak chůze, joo, zklamala jsem! :-(


5 komentářů:

  1. Teď mi ty pukance nedávno došly, jak je u tebe pořád vidím, tak si je dnes musím jít zase koupit :-D... jinak krásná kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a pohyb neber jako zklamala jsem - i chůze (pokud to nebylo pár minut na tramvaj ;-)) je pohyb a tělo občas potřebuje klidnější režim :-)... Já mám te´d hodně nočních po sobě, kdy v součtu min. 16 hodin denně stojím, takže k tomu už taky moc pohybu nemám :-)

      Vymazat
    2. Děkuji za pochvalu, vyřídím jí to :D
      Nene, šalinou já nejezdím, to já si dojdu raději pěšky! Já vím, že je to také pohyb, ale je to o tom pocitu, pak mám pocit že jsem nic neudělala a cítím se mizerně! Pane jo 16 hodin, klobouk dolů, on si asi člověk i zvykne! ;)

      Vymazat
  2. Krásne! Aj ja mám posledné dni iba chôdzu, ale aj tým sa spaľujú predsa kalórie no nie (: A máš super nabitý deň, aspoň sa nenudíš a musíš mať zo seba dobrý pocit, vždy lepšie ako sedet doma! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, nenudím se! :D Chůze je také pohyb, ale není nad to se pořádně zpotit! :-D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))