čtvrtek 18. října 2012

Jídelníček 17.10 2012

Ahoj, Ahoj! :-)
Jak se máte kočky moje? :-)
Musím se s ní pořád chlubit, ona je všude! :D

Já jsem dneska málem zaspala, kdyby mě nevzbudila máma, tak nevím, co bych dělala! :-D No coby, zůstala bych doma, no co! 


Včerejší den se mi až na ten večer líbil, jo večer se mi taky líbil, ale myslím to v jídle! ;) Má budoucí tchýně chce mít ze mě nejspíše kouličku, ach jo! :(

Jídelníček:
Sn. Jogurt + jablková domácí dřeň + medové pukance ( ano, opět! :-D)
Sv. Fitness bagetka s pohankou + sýr + šunka
Sv. jogurt bílý
Sv. Fitnesska  v buse)
V. Míchaná vejce + okurka + rajčatový salát 

mimo: U milého jsem měla kousek šunkofleků, cca 5 do pusy, pak mléko, odpoledne sušené banány, trošku!

Snídaně

Večeřes

Fitness bagetka s pohankou

Rajčatový salát

Pohyb:
100 přeskoků přes švihadlo
8 min abs wokrkout 2 level- Musím přidat, už mě to nedělá problém, levl 3! :-D
chůze 6 km

Mějte se fanfárově ♥

8 komentářů:

  1. face je hrozný požírač času no..
    cvičila jsem ne vyloženě drasticky,ale opravdu každý den. i když jsem přišla v jedenáct večer od přítele,neodpustila jsem si to
    cvičila jsem za sebou třeba osm sérií po padesáti vysokých skocích,bez přestávky... hned po tom jsem posilovala:D ale mě to prostě baví
    máš štěstí,že tě mamka vzbudila:-)
    rajčatkový salát miluju:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda hooodně si dát do těla, pak je ten pocit super nenahraditelný! ;))

      Vymazat
  2. a giveaway se klidně účastni:-) stejně to všichni neplní.. ale pšt:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak děkuji! :)) A mlčíím, hi! :))

      Vymazat
  3. Paráda, zbiehajú sa mi slinky, medové pukance kupuješ v zdravej výžive? Ja som tam nejaké videla (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. ANo, ve zdravé výživě. V obchodě jsou přeslazené a drahé! ;)

      Vymazat
  4. hej damo tak ty toho taky nepapáš teda nijak extra moc:D a mas to super hezky ten jidelacek...nojo..ty lupínky medový^^:D nejlepsi ale sladoucky:Dpřevelice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slaďoučký jsou, to ano. Ale když si jich ráno dám trošku, nic nepokazím! :-D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))