čtvrtek 18. října 2012

Jídelníček 18.10 2012

Pěkný večer ♥
Zrovna jsem došla ze Zumby a cítím se parádně, jahoo! :))
Co děláte zrovna vy? 

Jak bych shrnula dnešek? No, tak za 2! Škola hrůza, co vám budu povídat, jediný co mě na ní baví, tak je účetnictví, právo a angličtina! ;-) Po škole jsem šla k babičce na oběd, no znáte to samy, K BABIČCE!!! A pak jsem byla doma,. kde jsem lenošila a lenošila. Je to třeba! :-D
Nakonec to vyhrála zumba.
Mimochodem, dnes má můj ♥ svátek. Včera jsem mu dala dárek, protože dneska jsme se neviděli a s mým dárkem je úplný kluk jako cumel, né že by nebyl, snědla bych ho láskou pokaždé, když ho vidím, ale víte, jak to myslím! :))
Už se těším na Prosinec, kdy spolu oslavíme krásný 3 roky! ♥

A už k jídlu:
Sn. Ovesná kaše + sušené banány + jablková dřeň + lňená semínka
Sv. mandarinka
Sv. Zeleninovo- těstovinový salát cca 6 lžic
O. Rýže + omáčka + ptáček z robi masa
Sv. Pár sušených banánů
Těstovinovo zeleninový salát

svačinka

kaše + lňěná semínka + banán


Pohyb: 
Chůze 6-7 km
Zumba 1 hodina
schody 150

Rada:
Prosím Vás. poraďte mi prosím! 
Stalo se mi to i včera. Jak nejsem zvyklá moc večer jíst, měla jsem včera večer šunkofleky u "tchýně" a málem jsem se pozvracela.
Dneska jsem cvičila a také jsem měla ten pocit, ale to jsem jedla naposledy ve 4 a cvičila jsem v 7. Nevíte jestli je to žaludkem, nebo čím by to mohlo bát? děkuji za rady!

5 komentářů:

  1. Ide asi aj o tom že čo si jedla pred tým cvičením...neviem, možno ti to nejako nesadlo...myslím si že sa to nebude opakovať, proste si nemala svoj deň...aj mne sa to stáva (:
    Ak by sa to opakovalo, potom by som to už nejak riešila (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě bývalo při cvičení na zvracení, když jsem se najedla příliš na oběd a mohly to být i tři hodiny před tím. Zkus si hlídat co jíš před cvičením, třeba se to zlepší;)

      Vymazat
    2. děkuji za rady, nejspíš to tak bude, jste zlatí :))

      Vymazat
  2. Já když cvičím tak mi taky je někdy blbě aniž bych předtím jedla. Podle mě to může být i špatným dýcháním u cvičení nebo třeba velkou námahou a taky to může být hladem. A jídelníček je perfektní, hlavně ta kaše vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, i to je možný. Zkusím to vypozorovat, nestalo se mi to totiž poprvé!;)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))