sobota 20. října 2012

Jídelníček 19.10 2012

Ahoj, ahoj! :)
Teď jsem přišla domů teprve, venku 5 stupňů a já smrdím jako kdyby mě vyudili! :-D
Omlouvám se, že jsem vás neoběhla a nekoukla se, jak válčíte. Ihned napraví, už mi chybíte! :))
Ráno jsem se vážila a číslo 55,4. Já už tu 55 chci zdolat, pomoooc nezbavím se toho čísla :(//

Nešla jsem ani do školy, doma jsem utřela prach, pokuklízela, prostě jsem taková hospodyňka, říká se o mě! :-D Odpoledne jsem jeli do Brna na nákupy, joo to bude nákupový speciál nejspíš!;)
Dneska mám v plánu přidat recept a jiné věci! ;)
Tak stručně, protože kecání dneska bude ještě dost, no jo, to jsem celá já! :-D

Jídelníček:
Sn. 3 ks cuketové buchty
Sv. Kousek jablečné bábovky - cca 5 kousanců
O. Buchtičky se šodooou ♥
Sv. --
V, bůlka + sýr

cuketová buchta


Pohyb:
Chůze min. 8 km


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))