neděle 21. října 2012

Jídelníček 20.10 2012

Pěknou Neděli :))
Jak jste si užili víkend?

V Sobotu mě opět tlačil čas. Říkala jsem si, že se budu učit. A co myslíte, učila jsem se? Tak určitě ne! :-D
Dopoledne jsem pekla kuře a stejnak jsem ho na oběd nestihla! ;) V Poledne jsme jeli s ♥ na zavírání silnic. Koukli jsem se na pěkný mašiny a jeli na výlet. Najeli jsem okolo 150 km, ale bylo to super! ;)
Když jsem přijela domů, chtělo se mi spát, tak jsem samozřejmě usnula!:D Poslední dobou jsem takový spáč ;)

Jídelníček:

Sn. Jablečná bábovka
Sv. 3 lžíce jablečné dřeně
V. Chleba s nivou

Jablečná bábovka

Domácí chléb s nivou

Pohyb:
Posilování 30 minut - 100 skoků na špičkách, cviky na břicho 200, 40 kliků, dřepy, supermani,..
Chůze 5 km

7 komentářů:

  1. já snídaně do postele připravuju hrozně ráda :)
    často dělám snídaně mamce,taťkovi.. baví mě to :)
    ale dnes mě naštvala ségra... ptala jsem se ji, jestli chce snídani a ona, že ne a radši si dala přeslazený jogurt plný konzervantů :X
    zavírání silnic? co je to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zavírání musí být smutné :(
      mám v okolí plno motorkářů a jsou vždycky zdrceni v zimě,že nemůžou jezdit:D

      Vymazat
  2. To tvoje posilňovania, si môj vzor! Ja som včera začala cviky na brucho, ale dnes je spolubývajúca cely deň na intraku ako aj ja, takže mám smolu :( A ona by na mňa kukala ako na debila, keby poviem že idem cvičiť, ona nie je moc typ na zdravú stravu a životný štýl...BTW, akurát je čokoládu a cukríky, čo to asi vysvetľuje jasne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší ♥
      Ostatních si nevšímej, mé kamarádky se na mě koukají taky na vola, ale pak budou závidět jakou mám postavu! :))

      Vymazat
  3. Tohle není dobré :/ vynechávání jidla :/ chápu, že si toho měla dost, ale příště na to víc mysli, že si musíš něco dát! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, taky mě to pěkně štve! :/ Jsem ráda, že si toho všiml někdo! ;))
      Jojo příště budu připraven! :))

      Vymazat
    2. Tak to je dobře! Hlavně aby sis to pořádně uvědomila! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))