úterý 2. října 2012

Jídelníček 2.10 2012

Ahoj hubeňulky!
Jak se dneska máte, co počasí? U nás je pod mrakem, takové počasí pod psa. dnes mám více času než včera, tak jsem celkem ráda. Ve škole mi to utíkalo strašně pomalu. Měli jsme snad ty nejhorší hodiny za sebou - účetnictví, ekonomika, matika .. a Zítra zas, ou jééé nemám je ráda
Ráno jsem se zase probudila v 5.00. Už mi to ani moc nepřijde, zvykla jsem si a stíhám všechno krásně. Udělala jsem si baštu - kaši, úkoly, oblékla se a hurá na autobus. Po škole jsem byla s mámou na městě asi hodinu. Obcházeli jsme toho více a to lékárnu, Zverimex, obchody, banka. Jo takové lítání po všech čertech. Ale baví mě to! 

A co pohyb?

Chtěla jsem si dát dneska pořádně do těla. Jako každý den chci. Ale včera jsem dost posilovala, ráno jsem se probudila a ano, svaly mám namožené a bolí mě! :D Smát se nemůžu, to by mi břicho upadlo a hrudník pobolívá. Ale co se říká? co bolí, to sílí!!!
ale přeci jsem trochu cvičila , a to:
3* 100 calories workout
nakupování
200 schodů

Jídelníček:
Sn. ovesná kaše + hruška
Sv. Cuketová bábovka
Sv. Jogurt + hruška
O. Kvasničková polévka
V. Hemenex + mozarella + kousek kečupu+ rajčatový salát

kvasničková polévka

kaše 

hemenex

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))