pondělí 22. října 2012

Jídelníček 21.10 2012

Ahoj, ahoj! :)
Ani nevíte, jak mooooc zle se mi dneska vstávalo. Nejraději bych zase lehla do toho vyhřátého pelíšku a spala nejmíň do 10! ♥

Jak jste si užili poslední den víkendu? 
 U nás se krásně vyjasnilo. Nejdříve byla mlha, že by se dala krájet a pak začal svítit Oskar a bylo náádherně! :))

My jsme s milým vylezli na Šibenici, to je skokanský můstek. Byla to výška, ani nepopíšu jaká. Bála jsem se já i on, on míň, ale přeci! Potěšilo mě, že nejsem srababa sama! Hi! :D Pak jsem šli do lesa na houby a našli jsme plnou tašku, snad 3 plechy hub, no není to paráda? :))

Nakonec jsem je šli odnést domů a šli na zvěřinové hody, ojojoj! :( Dala jsem si tam, vím, neměla bych.. Ale už se to stane jen příští rok, takže 1 do roka? Není to zas taková tragédie! ;)

Ale víte na co jsem přišla a začínám z toho mít strach?
 
 Jak nejsem zvyklá na normální jídla, tučná, hospodská, a i normální- poctivá. Začínají mí dělat problémy. Začalo to šunkaflekama od milého mámy. Zle mi bylo i za ušima.. Pak to byly jen obyčejné sušené banány na večer a když jsem cvičila, měla jsem co dělat abych to udržela. Teď to bylo toto jídlo, v polovině jsem si v hlavě myslela, jestli nebude blbý jít na záchod, vyzvracet to a jíst dál... Ou, musím si to víc hlídat. S takovou bych se dostala do pěkného maléru! 
Co si myslíte o tom vy? Prosím o radu, není to už jen prkotina :(

Jídelníček:
Sn. Jablečná bábovka - přidám recept
Sv. 2 sýrové toasty + cibule + pórek
O. Kančí kýta se šípkovou omáčkou a brusinkami + juice ředěný do půl litru s vodou
Sv. Chleba s cibulí, asi půl malého krajíce

!! Je toho málo, musím přidat, protože to vypadá děsně :-!!

Pohyb:
Posilování 30 minut- 200 skoků na špičkách, kliky 40, dřepy min. 50 , posilování na břicho 300, supermani 20,
Chůze 10 km

8 komentářů:

  1. Taky se má ráno nechtělo ani trošku vstávat, už aby byl zase víkend :-D

    Noo, to teda neni sranda a mohl by z toho být velký problém. Co poradit, těžko říct. Snažit se na tom jídle tolik nelpět. A nemít strach, že ti jedno "nezdravé" jídlo ublíží, tak to neni. Držím ti palce!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O víkendu se prospíme zase o něco víc! :))
      No, je pravda, že mám z normálního jídla strach, už to mám vsugerovaný :/

      Vymazat
  2. Procházka musela být úžasná... já to mám s výškama nějak divně - když stojím třeba na židli tak mám závrať, ale skály a vyhlídky mi vůbec nevadí :-D... asi před rokem jsem s jídlem měla stejný problém... mne pomohlo, že jsem víc zapojovala "normální" potraviny, ale v malém množství... te´d jde o to, zda máš problém s "normálním" jídlem fyzický nebo psychický...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla skvělá! :))
      To ano, máš to trošku divný, bát se ze židle a nebát se ze skály! :-D to slyším snad prvně! :D

      MOžná je to vše od psychiky, ale břicho mě z něj také bolí..

      Vymazat
    2. Asi to mám prapodivně po rodičích :-D, máma se bojí i na schodech a táta byl horolezec :-D... jinak s tím jídlem držím palce, at se to nějak srovná, ona ta psychika může ovlivnit i tělo...

      Vymazat
  3. říkáš sluníčku Oskar? :D to je sladký!
    u nás bylo ošklivo celý den.. a dnes tomu není jinak
    dobrý je,že jsi ty šunkofleky vůbec snědla :) já bych to do pusy nevzala... ikdyž teď už klidně můžu, protože to už nesmím tak hrotit, že. ale na zvracení koukej honem rychle zapomenout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oskare vylez! To neznáš? :) Je to prkotina, ale strach z jídla nezanedbávej! Nemusíš jíst svíčkovou, ale šunkofleky jsou v pohodě! :) :D

      Vymazat
    2. U nás na Vysočině, v našech krajích je to běžná fráze! :))

      Snažím se ns zvracení zapomenout, ale někdy mě to tak strašně láká, až se sama sobě divím..

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))