pondělí 22. října 2012

Jídelníček 22.10 2012

Krasotinky mé, ahoj ahoj!! 

Konečně stíhám jídelníček přidat ještě též dne. To chce aplaus! hi! :-D Už se těším, až se v sobotu pořádně vyspí, když teda budu spát o hodinu déle. Také se rádi prospíte, když můžete? Mě to přijde vhod. Denně vstávat v 5 hodin vás brzy unaví, ještě když chcete tolik energie vydat! ;)

Děkuji všem, kdo se vyjádřili k mému problému v předchozím jídelníčku, jste hodní! ♥




A co jsem dnes dělala? Tak nejdůležitější je škola, ta dnes utekla stráášným způsobem! ;) Když jsem dojela domů, šla jsem za milým ♥ kde jsme si dali jídlo a pak jsem pádila zase na druhou stranu města doučovat matiku! Lítám a nevím kam ! :D
Když jsem doučila, letěla jsem zase domů, už vyčerpaná. ! Ale do háje s vyčerpaností ! Cvičila jsem, musím cvičit a chci! :)) Pak jsem se asi 1,5 hodiny věnovala Němčině. Také nemáte ten jazyk tak rádi jako já? Já ho nesnáším, fůůj! 

A teď k jídlu! :)
Sn. Jablečná dřeň domácí 150 g
Sv. 1 tvarohový koláčem průměr 5 cm a uprostřed meruňka- domácí od kamarádky + 1 pudinkový řez také od kamarádky asi 6 cm dlouhý a 3 cm široký
Sv. Musli tyčinka Rossmann - dodání energie
O. Guláš z Václavek - houby 
V. Půl krajíce chleba + sýr + původně šunka, ale jelikož jsem nemírně hodná duše a kočička ke mě přišla, že chce taky, tak jsem jí celou šunku dala! :D

Mimo: 3 bonbony z Rossmanna- Bleib gesund - nevím asi nějak tak! :-D

chleba + sýr + šunka- kterou jsem neměla


Pohyb:
Normální chůze: 5 km
Rychlá, moc rychlá chůze: 4 km
Posilování - 200 skoků na špičce , 200 cviků na břicho, 40 kliku, 30 supermanů, 30 dřepů, cviky na zadek, výdrž, úskoky do stran


Ps: začnu zase více foti jídlo! :)))

8 komentářů:

  1. APLAUS!! :)
    jo, němčinu taky nesnáším.... zlatá francouzština
    nemusíš cvičit, ty chceš! :) to je parádní <3
    joo, jsem pro více fotek jídel! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co já bych dala za francoooštinu! :))

      Vymazat
  2. Ty si tak dobrá že si šunčičku obetovala :) A s tým problémom, ja by som viac zaraďovala aj bežné jedlá. Ale možno máš len také blbé obdobie mne tiež niekedy býva zle z niektorých jedál, ktoré inokedy bežne jem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona je čičinka taková moje dceruška, co já byhc pro ní neudělala! :)):D

      Vymazat
  3. Tleskám jak jsi na začástku chtěla :-D... Rozhodně na více fotke se těším, jinak jídlo i pohyb super! Jen, prosímtě, co je to za cvik - superman:-D??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, odpověděla jse v jídelníčku 23. :))

      Vymazat
  4. Vstávání v 5, to by mě zabilo :D Já vstávám po šesté a i tak mi to přijde brzo. Ale o víkendu spím většinou jen do 7, jinak bych měla pocit ze špatně naplněného dne :D
    Sušené švestky a rozinky jsou jediné sušené ovoce, které mi chutná :) Dříve jsem ho nezařazovala, ale teď asi začnu... Snad je to zdravější než čokoláda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si tak zvykla, že už mi to ani brzy nepříjde.. Vše stíhám a nemusím doma lítat, že potřebuji to a že mi za chvilku ujede autobus! :D ...
      švestky táák miluji a hrozinky jen za suchého stavu, ve vánočce ne! :!

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))