úterý 23. října 2012

Jídelníček 23.10.2012

Pěkný večer :))

Tak jak se dneska máte? Už za chvilku prázdniny, těšíte se? A heč, já už je mám ode dneška. I když, šla bych radši do školy, jak k zubaři, kde budu 2 hodiny sedět v křesle! ;)

Jak bych dnešek ohodnotila? Asi za 2! Nikdy to snad nebude výborný! :-D
Ráno jsem měla zvýšenou, bolí mě v krku, ale i přesto jsem šla do školy.Ve škole jsem to přežila, protože jsem musela. Dojela jsem domů a šla jsem doučovat Angličtinu. Také jsem našla super tuňáka, kterého vám co nejdřív představím, mňam! ;-)

Když jsem došla domů, dala jsem si pořádně do těla. Udělala jáhelník a teď sedím tu a relaxuji! :)))

A tak cože jsem vůbec měla?

Sn. Bílý jogurt+ jablečná domácí dřeň + medové pukance
Sv. Toastový chléb + 1/2 šunky + eidam
Sv. 3 mini koláčky s tvarohem - průměr 3 cm
Sv. Chléb moskva + sýr
V. Tuňák v zelenině + knackebroat - na fotce 2 ale snědla jsem jen jeden + tuňáka mi asi 1/4 snědla číča! :D

Mimo: 5 bonbonů hals!


snídně

Tuňák

detail

Pohyb:
Chůze 5 km
Posilování - 300 skoků na špičce, 250 panáků, 50 kliků, 80 dřepů s nohama od sebe, 60 supermanů, posilování břicha 200 cviků, strečink

A co to je superman? 

1. Lehněte si na břicho.

2 Ruce si dejte za hlavu

3. Zvednete trup.

4 komentáře:

  1. a héč, já mám prázdniny už od pondělí :P
    už je ti líp? se zvýšenou si nezahrávej! :)
    krásné fotky :) na recept tuňáka se fakt těším, vypadá hoodně zajímavě
    ze supermana mě hrozně bolí záda :( nemůžu ho dělat:/
    měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jakto? :-D
      Už je mi krapet líp, horečku nemám ale vše ostatní zůstává a dneska ještě ten zubař, ajééé! :/

      děkuji, děkuji! :)) A recept, spíš to bude takové doporučení jen , hi! :D

      fakt? :-o Tak třeba se moc prohíbáš v zádech, nebo jinak si to neumím vysvětlit... :))

      Vymazat
  2. Máš tu někde recept na tu domácí dřeň? :) jestli ne, že mi ho sem písneš :D ta snídaně totiž vypadá úžasně!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zatím nemám. ale dnes až dojedu od zubaře ho sem přidám! :)))
      Děkujii :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))