středa 24. října 2012

Jídelníček 24.10 2012

Hola hola, prázdniny volaj! :))

Jsem tak ráda, že budu mít čas pro sebe a budu si moc jít ráno zaběhat, udělat si kaši a ták!  
Jak využijete čas vy? :))
Já bych se nejraději jela někam vykoupat, ale má postava mi to nedovoluje, oujéé! Brzy čekejte fotky postavy předtím a teď. Nic moc změny, ale přece. Předemnou je dlouhá cesta, která bude mít krásný konec, jo, uvidíte a uvidí i mé okolí, kterýmu to natřu :)

Dnešek jsem zanedbala, co se jídla týče. Ráno jsem jela k zubařovi, byli jsme tam až do čtyř a já neměla, prostě neměla čas na jídlo. Takže jsem ráno měla jen snídani a v 16.00 něco na jídlo. Dokážete si představit, jak jsem byla protivná, když jsem měla hlad a jak jsem se klepala? No kdo neviděl- neuvěří!;)
Pak jsem šla na město kde jsem lítala asi hodinu a nakonec jsem lítala doma - cvičila. Líbilo se  mi to, ale za stravu se dnes hanbím. No uvidíte sami! ;)


 Jídelníček:
Sn 6.00 - Jáhlovník
Sv. 16.00 - Tmavá bageta s kořením + asi 3 vidličky uvařeného bílého zelí, 1 lžíce jáhlovníku, 3 loky mléka <- ACHJO!
V. Puding jahodový + Kaki ovoce- experiment
jáhelník

Kaki

Pudink


Pohyb:
Chůze 9 km
Posilování: 250 skoků na špičkách, 250 supermanů, 50 kliků, 250 cviků na břicho + výdrž + dřepy 70 s roztaženýma nohama

3 komentáře:

  1. každý den jsi tomu krásnému konci blíž a blíž :)
    ta ohromná pauza v jídelníčku je otřesná tedy,ale co se dá dělat,určitě to napravíš :)
    užij si prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ta pauza je šílená, ani nevíš, jak mě bolel žaludek a jak jsem se klepala. Klepu se vždy, když mám nízký cukr v krvi, babička mě straší s cukrovkou! :(( Děkuji! :))♥

      Vymazat
    2. to nebude cukrovkou, klepe se každej když nemá dlouho jídlo a není na to zvyklý :)
      taky je mi vždy špatně, když po tech 3-4 hodinách nedodám tělu energii

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))